Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

me vader zij dat ook al.
en marriele gaan ook met prince

iets van 4 uur rijden vanaf duindigt.. dus als het langer duurt redden we het denk ik wel
en ik ga natuurlijk ook foto's maken.. winnaarsring of niet

Mii_X_HarrY schreef:heej.. wie gaat er morgen nog meer naar oostende?
ik ga mee met de kossack stud...
paardje van hun staat bij ons op stal en moet morgen lopen
en ik ben gevraagd om mee te gaan..
ben daar nog nooit geweest dus lijkt me wel leuk..
maar zoals eerder, wie gaat er ook ??

sapina wist niet wat ze zag, haha. daarna nog een "ere"rondje gelopen, want dat moest daar en toen lekker uitgestapt en opgefrist. het plan was om de paarden 15.15 te laden en om half 4 terug te rijden naar huis. dus wij de paarden laden nee staan we ingepakeerd :S uit eindelijk zijn we om kwart voor 7 vertrokken richting huis. Niemand kwam die auto;s even opsij zetten terwijl het al wel een paar keer omgeroepen was, dus wij de trailers van diie auto's zo loskoppelen en verplaatsen dat wij er langs konden met de veewagen. het was echt een te komische actie. toen we er uit waren hadden we die auto's/trailers ook gewoon lekker laten staan en nietm eer op hun plek terug gezet. de terugweg verliep netjes. af en toe weggezakt en weer wakker geschrokken
hebben er dit keer net 3 uurtjes over gedaan. paardjes lekker op stal gezet, en naar huis gegaan. hadden toch wel een beetje honger gekregen dus voordat ik thuis was snel nog langs de mcDonalds
haha