Josh Lyons komende week in Belgie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mac

Josh Lyons komende week in Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 13:20

In Juli 2007 geeft Josh Lyons enkele Seminars en Clinics in Villers-la-Ville, net ten zuiden van Brussel. Josh Lyons is de zoon van John Lyons (America's Most Trusted Horseman , zie http://www.johnlyons.com) die de trainingsmethodes van zijn vader voortzet onder de naam Lyons Legacy. Waarom snap ik niet helemaal Bloos , maar John en Josh Lyons zijn in Europa niet zo bekend, terwijl ze in America razend populair zijn en al vele mensen hebben geholpen met hun paarden. "Naturals" in Nederland zullen hem wellicht kennen van de video In A Whisper, waar Pat Parelli, Craig Cameron en Josh Lyons alledrie een jong paard kregen om te beleren. De jury koos uiteindelijk Josh Lyons als winnaar van deze challenge .

Josh geeft 2 eendaagse Seminars die men bij kan wonen. Josh is Amerikaans, dus het Seminar zal in het Engels worden gegeven. Op zaterdag 21 juli wordt deze naar het Frans vertaald (deze is al vol geboekt) en op zondag 22 Juli naar het Nederlands. Hiervoor zijn nog kaartjes beschikbaar.

Op 23-25 Juli geeft Josh een driedaagse clinic in Klassieke Rijkunst (vol)
Op 26-29 Juli geeft Josh een driedaagse clinic in Western Riding.

De Seminars en Clinics worden georganiseerd door Equi Harmony (Didier Kempter, John Lyons Certified Trainer). Meer informatie is te vinden op http://www.didierkempter.be/website.php ... nl&page=31

Ik hoop dat dit berichtje hier mag staan. Zo niet, dan hoor ik het wel Lachen

Achterom

Re: Josh Lyons komende week in Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 10:09

Klinkt heel interessant Lachen
Jammer dat het al zo snel is, ga je er zelf nog heen?

Mac

Re: Josh Lyons komende week in Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-07 19:26

Ja, ik vertrek morgen, samen met Jackie hier van bokt Ja .