Ongeluk Tarof Rodney

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bucas

Ongeluk Tarof Rodney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 09:54

Hallo Allemaal,

Ik wil mijn verhaal even kwijt en ben benieuwt als er ook mensen van hier bij waren,,,,,..

''Het ongeluk van Tarof Rodney''

Ik was op een Zaterdag zo als gewoonlijk op de baan van Wolvega , er zou een koers starten paarden stellen zich op achter de startauto ''100,50,25'' meter ''En de start is gevallen!'' Maar het is geen gewone koers... 1 paard genaamd Tarof Rodney stapt bij een ander in de sulky met zijn voorbeen, paard blijft hangen en klapt op de grond zeg maar hele opstopping een soort van kettingbotsing.. Alle mensen moeten zo snel mogenlijk van de baan af en dat ''paard'' licht op de grond in 1 keer vliegt die over end en gallopeert zo de baan over 3 rondjes. Hoe kan dat??? Er hogen nog een paar van de stokken van de sulky achter hem en daar schrok die steeds van en ging harder en harder.. Bij het 3de rondje gallopeert die de huldigingsring en want hij dacht dat dat een uitgang was met een rotklap vliegt die door,over het hek heen een stalen hek van ong. 1 meter hoog.. Paard licht daar met een hele bloedplas om hem heen.. Er staan mensen bij er wordt een dierenarts omgeroepen die komt.. Er komt een trailer aan.. Paard wordt in de trailer gezet..

Verklaring..

Paard had een slagaardelinge bloeding in zijn hals en nog ergens hij had een been gebroken, ze hebben hem in de trailer ingeslapen. Het was een wonder dat die nog in de trailer wou met 1 gebroken been..

Graag jullie reactie..

En ik weet dat dit 1 op de 1000000000.0000 voor komt..

Bucas

Re: Ongeluk Tarof Rodney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 09:59

Wie wil er reageren je mag ook je mening geven! Knipoog

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 10:11

Ik begrijp niet helemaal waarom je hier een topic over opent? Het was een vreselijk ongeluk en dat je erbij was vind ik niet iets om trots op te zijn.

tussendoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 10:15

ik snap ook niet helemaal wat je bedoelt met je mening geven maar dit ongeluk is inderdaad niet leuk om mee te maken!

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 11:28

Snap ook niet echt de bedoeling van deze topic. Voor de eigenaar en trainer is dit natuurlijk ook niet leuk als ze het lezen.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 11:33

Even opgezocht. Het ongeluk was in maart 2006, waarom kom je daar in godsnaam nu nog mee aanzeulen?

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 11:35

Ik snap hier ook de lol niet van eerlijk gezegd... Ik snap ook niet wat je nu van plan bent met dit topic. Wat verwacht je dat er gezegd gaat worden? beter gezegd, wat wil je dat mensen zeggen?

Mii_X_HarrY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 14:03

okee.. aandacht tekort ofzo??
denk je dat dit leuk is om te lezen??
en idd waarom nu schrijven als het een jaar geleden is gebeurt.
*TemT*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 18:30

ik denk dat die bedoelt wat wij hiervan vinden en hoe wij der mee om gaan in ons hoofd.
ik vindt dit net zo erg als in amerika met barbaro zon supper paard en viel niet te redden ik was der kapot van.
zo jon en alles maar blijven winnen als je youtube in typt en dan barbaro dan zie wat ik bedoel.
mar ik denk dat je beter hier geen topic over hd moet openen als de eigenaren dit lezen doet het hun veel verdriet niemand wilt dat hun paard zo eindigd

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 23:30

Ivm oud onderwerp (2006) en het onduidelijk is wat je met dit topic wil bereiken gaat er een slotje op..