Hallo Allemaal,
Ik wil mijn verhaal even kwijt en ben benieuwt als er ook mensen van hier bij waren,,,,,..
''Het ongeluk van Tarof Rodney''
Ik was op een Zaterdag zo als gewoonlijk op de baan van Wolvega , er zou een koers starten paarden stellen zich op achter de startauto ''100,50,25'' meter ''En de start is gevallen!'' Maar het is geen gewone koers... 1 paard genaamd Tarof Rodney stapt bij een ander in de sulky met zijn voorbeen, paard blijft hangen en klapt op de grond zeg maar hele opstopping een soort van kettingbotsing.. Alle mensen moeten zo snel mogenlijk van de baan af en dat ''paard'' licht op de grond in 1 keer vliegt die over end en gallopeert zo de baan over 3 rondjes. Hoe kan dat??? Er hogen nog een paar van de stokken van de sulky achter hem en daar schrok die steeds van en ging harder en harder.. Bij het 3de rondje gallopeert die de huldigingsring en want hij dacht dat dat een uitgang was met een rotklap vliegt die door,over het hek heen een stalen hek van ong. 1 meter hoog.. Paard licht daar met een hele bloedplas om hem heen.. Er staan mensen bij er wordt een dierenarts omgeroepen die komt.. Er komt een trailer aan.. Paard wordt in de trailer gezet..
Verklaring..
Paard had een slagaardelinge bloeding in zijn hals en nog ergens hij had een been gebroken, ze hebben hem in de trailer ingeslapen. Het was een wonder dat die nog in de trailer wou met 1 gebroken been..
Graag jullie reactie..
En ik weet dat dit 1 op de 1000000000.0000 voor komt..