Ik kom maar niet verder !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Booooo

Ik kom maar niet verder !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 12:52

Help !
Me verzorgshet kan al aardig veel kunstjes. Nu wou ik hem het compliment gaan aanleren. Maar ik krijg hem op geen een manier in het compliment!
Wie weet een goede tip?

vOssieJj

Re: Ik kom maar niet verder !

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 10:06

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 09:27

Leg eens uit wat je probeert, hoe je het probeert, wat hij voor andere kunstjes kan, wat je als beloning gebruikt, enz. 't Is nogal lastig je verder te helpen als niemand er verder iets van weet Haha!

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 09:57

Myukii schreef:
Leg eens uit wat je probeert, hoe je het probeert, wat hij voor andere kunstjes kan, wat je als beloning gebruikt, enz. 't Is nogal lastig je verder te helpen als niemand er verder iets van weet Haha!

Hij kan de kunstjes: Voet, op het blok, buigen, steigeren, rondje draaien, kick (met achterbeen schoppen). Ik gebruik stukjes appel als beloning. Ik wil proberen om het compliment aan te leren. Ik bak dan zijn linkerbeentje vast en doe die naar achteren zodat hij zijn gewicht naar de achterhand verplaatst. Maar hij snapt niet dat dat beentje op de grond moet komen, ook al leg ik het beentje voorzichtig op de grond in zoverre dat kan.

o0o_Jade_o0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 12:00

Heel geduldig zijn! Zijn voetje opnemen en op zijn borst zachtjes naar achter duwen. Vanaf hij een beetje naar achter gaat belonen. en niet te veel keer op 1 vdbeurt doen. Ik kreeg mijn pony ook niet in het compliment omdat ze altijd met haar voorbeen versprong. Maar nu ben ik er bijna!

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 10:19

ik ben bezig met het leren van het compliment aan mijn paard , en ik neem haar been dan en van het ogenblik het geicht naar achteren word verplaatst beloon ik uitbundig Haha! , dan ga ik iedere keer het beentje lager en lager houden , dus niet met één keer op de grond leggen .. zo ga ik het toch proberen Lachen