Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JoyCiej007 schreef:Recht voor je neus (op de eerste pagina van AR bovenaan) zie je zowel de FAQ als een topic over het koetsiersbewijs staan...
als je daar nu eerst eens keek in plaats van gelijk een topic met deze vraag te openen...
JoyCiej007 schreef:Recht voor je neus (op de eerste pagina van AR bovenaan) zie je zowel de FAQ als een topic over het koetsiersbewijs staan...
als je daar nu eerst eens keek in plaats van gelijk een topic met deze vraag te openen...
Nelleke1 schreef:O leuk, ik krijg een eigen paard / pony (kan nog een week duren maar ook jaren) en wil er ook een shetje bij, dus daar kan ik dan gewoon mee mennen als ik mijn bewijs haal?
Oja is een menbewijs verplicht?
Napie schreef:Nelleke1 schreef:O leuk, ik krijg een eigen paard / pony (kan nog een week duren maar ook jaren) en wil er ook een shetje bij, dus daar kan ik dan gewoon mee mennen als ik mijn bewijs haal?
Oja is een menbewijs verplicht?
![]()
En de stickys lezen is ook verplicht
Als jij je bewijs haalt kan je nog niet mennen met een shet. Hij zal het toch ook moeten leren
Sjonniej schreef:Hoe komen jullie aan deze wijsheden?
Er is geen minimale leeftijd voor het koetsiersbewijs. ADVIESleeftijd is 12 jaar, maar er zijn er verschillende die hem al daarvoor hebben gehaald.
De minimale leeftijden voor de KNHS wedstrijden (te vinden in het reglement), staan hier totaal los van.
Jeugdrubrieken etc. is bij de KNHS ook absoluut geen sprake van.
Napie schreef:Bij het lezen van de titel dacht ik even: zodra ze maar enigsinds rechtop kunnen zitten. Ook vanuit de maxi-cosi is het prima mennen