Clicker

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

negrita_hvj

Clicker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 14:54

ik heb nu een clicker gekocht worteltjes gesneden en wil vanavond na het longeren even oefenen dat ze aan het clicker gewend is
maar hoe kan ik zien dat ze gwend is aan de clicker ?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: Clicker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 23:07

meer over de clicker en clickertraining kan je ook in de Wiki vinden... Lachen
http://www.bokt.nl/wiki/Clicker
http://www.bokt.nl/wiki/Clickertraining

Bij Banjer zag ik overduidelijk dat ze wist wat de clicker betekent... Banjer en ik zijn begonnen met targettraining, het paard moet hierbij een voorwerp (target) met de neus aanraken. De eerste paar keer zag ik aan Banjer dat ze het maar vreemd vond, maar het lekkers wel wist te waarderen.. Haha! Daarna kwam de "uitprobeerfase"... ("moet ik dit soms doen?")... en uiteindelijk zag je het kwartje vallen.. ik kan niet precies uitleggen hoe ik dat zag, maar als je je paard goed kent, dan "weet" je het gewoon... Haha! Ik zag de blik in Banjer's ogen veranderen van "huh?" naar "aaaahhhh... bedoel je dat!!!"

veertjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 15:04

hallo,,
ik heb een vraag.. ik wil graag ook een clicker, maar waar kun je die kopen, en hoe duur is zo iets ongeveer??

vr. gr.
ik en mijn paardjee

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 15:07

bij de dierenwinkel
kosten zon 5 euro

veertjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 15:10

ik heb namelijk een site gevonden waar ik het beok wil gaan bestellen, en daar krijg je een gratis clicker bij.. de verzendkosten zijn daar wel hoger dan bij een andere winkel dus daarom vroeg eik het me af
het scheelt 2 euro, maar een clicker si wel duurder, dus ga het daar denk ik toch maar bestellen

siouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 17:38

ik heb vandaag een clicker gekocht voor 2,35 euro in de tom&co (dierenzaak)