In het begin was ze wel braaf maar zodra ik iets van haar begon te vragen ging madame in protest, en niet zo'n beetje ook.
Ik heb een 4-wielige wagen en op een gegeven moment ging ze er gewoon dwars voor staan, ik dacht nog dat ze misschien geschrokken was, dus ik van de kar af, rechtgezet en verder gereden (wel meteen in een flink tempo om herhaling te voorkomen), wat denk je, vlak voor een bocht stopt ze niet meer

Intussen was ik al aardig uit mijn humeur en ja hoor wat denk je, krijgt ze het weer op haar heupen en begind weer met dwars voor de kar staan, en niet een keer, nee vaaak

Alles geprobeerd, lieve woordjes, helemaal stilzetten en dan proberen recht te krijgen en boos worden, dat laatste werkte al helemaal averechts

Toen was ik er helemaal klaar mee, ben omgedraaid en naar huis gegaan, daar aan de longeerlijn gemikt, bijzets eraan en gaan met die banaan, dat vond ze wel even minder en ze werdt steeds braver en na 20 minuutjes heb ik haar uitgestapt en beloond (heeft niet alleen gecrost hoor maar ook gedraafd). Voorlopig gaat ze iig niet meer voor diekar eerst maar weer eens een tijdje longeren enzo. pffff
Eenmaal op stal was ze wel weer braaf hoor, heb nog ff met haar geknuft.