Nu wil ik gaan beginnen met flemen, en je voelt hem al aankomen: Nick fleemt sinds hij is gecastreerd nergens meer om
Eerst wilde een merrie wel eens helpen maar dat helpt zelf niet meer 
Iemand tips ?
Alvast bedankt !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Eerst wilde een merrie wel eens helpen maar dat helpt zelf niet meer 
Niet op hem natuurlijk
Joscaa schreef:Nee, dan ga je het hem op een commando leren
? Anders snap ik er niet veel van

Hilde_q schreef:Zoals de titel al zegt; ik ben nu een aantal maanden bezig met VD. Nick kan nu voetje, pas, volg.
Nu wil ik gaan beginnen met flemen, en je voelt hem al aankomen: Nick fleemt sinds hij is gecastreerd nergens meer omEerst wilde een merrie wel eens helpen maar dat helpt zelf niet meer
Iemand tips ?
Alvast bedankt !
Hilde_q schreef:Joscaa schreef:Nee, dan ga je het hem op een commando leren
Tegen wie was dit bedoeld? Anders snap ik er niet veel van
Die zei;Maar dan is het toch geen VD? Ga je het dan steeds voor ze neus houden. Dus ik zo; Nee, dan ga je het hem op een commando leren. Snap?
) Als ze er dan niet bijkomen als ze hun hals helemaal omhoog hebben dan gaan ze met die bovenlip proberen het te pakken. Ondertussen zeg jij dus steeds: Fleem oid. Hadden ze heel snel door
Dus als ie straks als jij fleem zegt zijn bovenlip even optilt dan kan je dat gaan uitbreiden tot een langer stuk
Ik gebruik mijn hand nu voor het comando : Ik doe mijn hand omhoog en dan mijn wijsvinger omhoog. Daar fleemt sisco nu op
Ik moet wel zeggen dat ik met voetje etc. zonder klikker begonnen ben maar ik ga er toch een aanschaffen
Zou dit nog kunnen om andere dingen aan te leren
.
nog niet op commando maar het gaat de goede kant op !
Anders wat anders zoeken waar hij van gaat flemen. Succes