ik rijd wedstrijden momenteel allen met de welsh a van mijn buurman. Ik start nog niet voor de KNHS ben ik wel van plan volgend jaar ofzo.
Rij nu wedstrijden voor de west brabantse regiocompetitie. Vind eigenlijk alle onderdelen wel leuk.
De dressuur is ook goed voor het paard en lekker realaxt voor mij. De marathon is lekker ruig overal doorheen crossen (wat ik ook leuk vind
) en de in/outdoors vind ik ok leuk (ze hebben meestal wel leuke dingen opgebouwd.
Mijn eigen welsh atje staat net voor de kar en moet ne goed doorgereden worden. Denk dat ik hem volgend jaar een keer mee naar een dressuuurwedstrijd neem kijken hoe hij dat vind. De marathond en in outdoors voorlopig nog niet. Hij is pas 3 en zijn botten enzo moeten nog goed groeien dus ga hem nog niet met zwaar werk belasten.
Voorlopig heb ik mijn handen vol aan 1 pony op wedstrijd.
edit: ben vorig jaar voor het eerst zelf gestart met wedstrijden, voorheen groomde ik al vanaf mijn 12e. Was in mijn eerst jaar dat ik meedeed met de wedstrijden 3e geindigt in het klassement enkelspan pony dressuur regio west brabant.