Ik las net in de krant dat er a.s. woensdag 27 juni op dag van het paard op duindigt een jockey simulator aanwezig is....................... dus voor de mensen die het graag een zouden willen proberen ............. komen dus.
Ik heb hier al meerdere vragen over gelezen over het hoe en wat, dus dit is wellicht de kans.
hey kim kom jij woensdagd an ook?? ikke wel dus als je komt zal ik je echt wel tegen komen!! zou wel super leuk zijn en we moeten nog eens afspreken voor in de zomer natuurlijk gaan we dort weer eens in.
ik heb in engeland eens op zo'n nepperd gezeten, echt ik kwam niet meer bij van het lachen, zo melig deze moest je slaan met een zweep, en sloeg je op de goede plek, dan ging ie harder
Ik las net in de krant dat er a.s. woensdag 27 juni op dag van het paard op duindigt een jockey simulator aanwezig is
Ah, wat gaaf Helaas zit ik dan wel op school Van hoelaat tot hoelaat is die simulator aanwezig/open? Want het lijkt mij wel ontzettend gaaf om daar dan heen te gaan.
was gister echt gezeliig ook weer lekker druk en alle demo's ook toppie!! dat het maah vaker druk mag wese... miss wat meer reclame gemaakt worde voor duindigt.. met van die affiches en so..