[AR] menroutes drenthe(welke kaart)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

baudyh

menroutes drenthe(welke kaart)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-07 14:34

Ik heb laatst die klapper gekocht met alle ruiterroutes in drenthe.Erg overzichtelijk alleen niet zo voor de menners vindt ik.
Wie weet een goede kaart van de omgeving gees,oosterhesselen,schoonoord,schoonloo.Waar dus goed de menroutes op staan.
Zijn er menners onder jullie die daar rijden?

whoopylover

Re: menroutes drenthe(welke kaart)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 16:19

ik volg eventjes.
ik heb tot nu toe alleen het boekje "ruiterroutes in nederland" maar die vind ik ook niet zo geschikt voor ruiterroutes, laat staan voor menroutes.

Lein87

Re: menroutes drenthe(welke kaart)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 16:26

Je kan even vragen bij het vvv want er zijn wel speciale boekjes voor menroutes te krijgen. Ik weet niet waar wij die van ons vandaan hebben eingelijk (sorry daar hebben jullie niet veel aan natuurlijk) Ook op de site van de knhs staan een aantal routes aangegeven in drenthe en ook op een paar andere sites staan nog wat routes. (even googlen op menroutes in drenthe)
Succes met zoeken! miss komen we jullie wel een keer tegen met mennen want wij maken soms ook tochten in Drenthe Haha! (kwoon in de buurt van hoogeveen)