Ik heb voor de kar lopen:
2 welshjes beide 1,20
1 haflinger 1,52
1 fries 1,62
Welshruintje Fury 3 jaar is mijn eigen paardje is net beleerd (dit hebben we zelf gedaan) hij loopt nu pas een paar weken voor de wagen. Heb er alleen nog niet zo veel foto´s van van voor de wagen dus dan deze maar.

Welshruintje Winny 6 jaar is het paardje van de buren alleen ik rij ermee en verzorg hem. We hebben hem zelf beleerd en rij er dressuur, vaardigheid, marathons en in/outdoors mee. in 2006 het eerste jaar dat ik er wedstrijden mee reed waren we 3e geindigt van het totaal klassement enkelspan pony regio west brabant. Ben heel trots op hem!
de foto´s zijn ingescant van gewone foto´s dus sorry voor de zwarte achterkant.

Haflingerruin Babbes 6 jaar wederom zelf beleerd hij loopt ook wedstrijden. het is het paard van mijn vader waar hij voornamelijk mee rijd maar af en toe rij ik er ook even mee. Hij loopt ook dressuur, vaardigheid, marathons en in/outdoors. hij behaald meestal een klassement ergens in het midden. (ziet namelijk liever alles dan dat hij er snel doorheen moet
)

verder hebben we nog een Friese merrie van 8 jaar. Zij is ook door ons zelf beleerd en word voornamelijk door mijn moeder gereden. Zowel voor de kar als onder het zadel. Omdat mijn moeder liever naar marathons kijkt dan ze rijd rijd de fries alleen dressuur vaardigheid. Soms voor de club een klein outdoortje maar niet al te zwaar en te moeilijk. Heb hellaas geen foto´s van voor de wagen van haar komen er hopelijk snel.

Denk dat dit het zo wel weer was.