[AR] choco in het tuig

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

XXgalaxyXX

choco in het tuig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 13:33

naar veel wikken en wegen kwamen we met onze goede hulp niet echt meer vooruit. mijn manneke wilde zo graag met choco gaan mennen dat we hebben besloten hem weg te rengen. naar rini rutjens in weert. we hadden een positief gevoel er bij. na hem daar gebracht te hebben en een paar traantjes weg gepinkt te hebben gaat hij met sprongen vooruit. de week erp zijn we al in 2 span buiten wezen rijden. gisteren weer er naar toe( zou eer tweespan zijn) liep hij al enkelspan. beetje kijkerig buiten. deed het parcour op buitenterrein goed. en toen mochten we in de bak alleen oefenen. echt sjiek. alleen fototoestel natuurlijk vergeten. maar lang leve de mobiele telefoons. hier wat filpjes opgenomen.
afgetuigd en lekker verwend en vertroeteld.( moet hij het ook weer een week mee doen)
nu as dinsdag gaan wij zelf op het buitenterrein oefenen.
ik heb nu een heleboel vrije tijd over.( jammer genoeg) maar het is voor een goed doel. nog 2 weken te gaan. en dan kan ik ook weer lekker wat hobbelen op hem Pling

Sjonniej

Re: choco in het tuig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 13:37

Wat fijn dat je pony nu weer goed voor de wagen loopt.
Verstandige keus om hem naar deze proffesional te brengen! Je bent een hoop geld kwijt, maar kijk eens wat een plezier je er straks van hebt.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 14:54

Inderdaad, leuk voor jullie dat het zo goed gaat Lachen het is nooit leuk om je paardje een paar weken te moeten missen, maarja, als je je bedenkt hoeveel je er wel niet voor terugkrijgt? Lachen daar zul je een hele lange tijd plezier aan kunnen beleven!

Succes met het verdere beleerproces, ben wel benieuwd naar foto's eigenlijk Lachen

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 20:33

Goed hoor om hem weg te brengen! daar zal je veel plezier van gaan beleven!
Ps. als je 2 zwarte newforesters ziet staan wil je deze dan een dikke knuf van mij geven!!!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 07:49

OK dan! goed dat je Choco professioneel laat door trainen. Het is nu even afzien, maar je en je paard hebben er straks veel plezier van.

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 13:05

He zus Knipoog jaja, moet toch even reageren Clown
Super dat hij het nu zo goed oppakt!
Kunnen we binnenkort ritjes gaan maken, jij met de koets en ik met Nicky erachter aan Haha! Heb er zin in!

XXgalaxyXX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 02:42

dank je wel voor de positieve reacties. en sumic volgens mij heb ik die 2 new forestjes gezien. zal ze dinsdag een knuffel geven van je.

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 13:46

Dat zou geweldig zijn!thanks!

Aya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 22:11

Die paar dagen kom je vast nog wel door! Haha! En Choco is trouwens echt een hele leuke naam Tong uitsteken Moest het ff zeggen.