Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
corlien72 schreef:toon jochems komt uit etten leur wim vos uit zeeland geven bijde ook les in het koetsiersbewijs suces
Misterylady schreef:corlien72 schreef:toon jochems komt uit etten leur wim vos uit zeeland geven bijde ook les in het koetsiersbewijs suces
Klopt, maar TS zocht iemand om zijn/haar paard te beleren. Toon Jochems beleert geen paarden (meer), geeft enkel cursussen voor het koetsiersbewijs.
jina001 schreef:'t is maar net wat je in de buurt van Breda noemt........
Wil Smits, de bekende tandemrijder klasse 4, betuigd en beleert paarden/ponies op een erg vakkundige wijze en vooral met veel geduld! Zijn te beleren paarden worden gestald in Molenschot dus dat is niet zo erg ver van Breda.
Succes verzekerd want als het niet lukt zal hij zeker niets gaan forceren !
Haffielover schreef:Bert Brans geeft ook menlessen..Het is ongeveer 25minuutjes rijden vanaf Breda..Dus niet erg ver weg.
http://www.bertbrans.nl
Ik heb daar stage gelopen en ben/was er ook groom, en daar gebeurt het beleren ook lekker relaxt en ongeforceerd.Succes verder!
corlien72 schreef:toon jochems komt uit etten leur wim vos uit zeeland geven bijde ook les in het koetsiersbewijs suces
ikkemetwikke schreef:corlien72 schreef:toon jochems komt uit etten leur wim vos uit zeeland geven bijde ook les in het koetsiersbewijs suces
Wim vos geeft geen cursussen meer,hij examineert.
ikkemetwikke schreef:dan heb ik het idd verkeerd,ik wist niet beter of hij deed alleen nog examens afleggen.