[AR] Janouk heeft 60 euro verdiend in de dressuur/vaardigheid

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

Janouk heeft 60 euro verdiend in de dressuur/vaardigheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 16:41

Vandaag een dressuur en vaardigheid wedstrijd gehad in Wormerveer.
Het was warm en broeierig weer. Janouk was wel wakker, maar echt enthousiast was ze niet.

Paul kneep hem wel bij het inrijden, want de concurrentie in M dressuur waren een prachtige Fries en een mooie KWPN, die onder het zadel ook niet misstaat. Paul zegt nog: kom ik aan met mijn Haflinger, wij hebben hier niets te zoeken. Bloos

Ik had meer vertrouwen en terecht: Janouk was 2 x 1e! in de M met 188 punten en 199 punten. Kassa: 30 euro per proef. Kijk dat zijn leuke dingen voor de mensen. En 2 oranje rozetten. 2 winstpunten erbij. Haha!

De proeven werden gereden op een heel groot weiland, alleen wel heeeeeeeeeeeeel hobbelig. Ik zit achterop voor te lezen met zo'n bibberstem. Bij B liep een greppel en Janouk moest bij B in galop aanspringen en een grote volte en Janouk doet dat precies als de koets in de greppel is, dus ik word gelanceerd en donder om en lig half op de bodem van de koets, laat het voorleesboekje vallen en krijg een lachstuip. Clown

Gauw heb boekje gepakt en overeind gekrabbeld, maar vindt dan maar weer eens waar je bent. Vlak voor A weet ik het weer, en schreeuw: "voor A naar draf en bij A een slangenvolte met 3 bogen." Net op tijd. Beetje slordig ingezet. Maar een 5 voor de slecht voorbereide overgang. Knipoog

Daarna de vaardigheid gestart. Listig parcours met ingewikkelde hindernissen.
Helaas had Paul een stuurfout op de rechte lijn 1 balletje eraf: dat is 3 strafpunten. Huilen Janouk liep hartstikke goed verder. Galop waar het kon en draf waar het nodig was en was prima te sturen. Alleen is ze in galop te relaxed, dat ze weer 5 strafseconden voor tijdsoverschrijding. Wel 2e, maar geen prijs en geen winstpunt.

Toen we Janouk kochten, wilden we een leuke recreatiepony, het jaar erop leek een B dressuur proefje met de koets wel leuk en nu blijkt ze in de M ook mee te kunnen met de grote paarden. Gaaf toch.

Dit jaar M gestart en Janouk heeft inmiddels 3 winstpunten in de M.

Napie

Re: Janouk heeft 60 euro verdiend in de dressuur/vaardigheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 17:04

Gefeliciteerd
En zo'n geldprijs maakt het toch leuk (in ieder geval je reiskosten eruit)

Roxatte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 17:22

Leuk, gefeliciteerd. Zo maak je nog eens wat mee met je haflinger, is vast wel komisch geweest; een groom onderin de koets Duivel

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 17:46

Wat gaaf zeg! Van harte gefelicieerd OK dan!
Had t wel eens willen zien,haha

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 19:40

typfoutje in de puntenaantallen Haha! 188 en 190 punten in plaats van 199. Ach, allebei goed maar scheelt een winstpuntje.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 20:31

Gefeliciteerd!

Vind het nog steeds jammer dat ik vandaag niet kon starten.

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 10:22

Gefeliciteerd!!! en zo'n geldprijs is natuurlijk altijd welkom!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 13:27

Van harte gefeliciteerd!!
Super peerd.

NewForestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 23:00

Jee, jullie gaan goed. Gefeliciteerd. Als je de proef op een A4 print en deze sealt, dan kan je makkelijker voorlezen. (tip) Als je dan nog eens wilt gaan liggen tijdens een proef, kan je sneller vinden waar je bent gebleven.