Citaat:
Let op: ik heb alleen een beetje aan de steunsels gewerkt. Hij loopt gevoelig op grote keien en kleine grindsteentjes. Op de wei, in de bak en op de straat loopt hij prima. Dit sinds een lange rit afgelopen zondag (voor t hele verhaal zie topic: gevoelig door tocht? NB? of symptoom hoefbevangen?)
Op advies van verschillende NB die ik heb gebelt kom ik verder niet aan de hoeven, dus gelieve geen commentaar dat ik maar half bekapt heb. Daarom dat ook de flares nog aan de voerhoeven zitten. Verder is alle feedback van harte welkom

moeite met lezen? en wat jij geeft is alles behalve feedback
Citaat:
Je paard staat scheef op zijn voeten,en te laag in de versenen,
je haalt te veel bij de steunsels weg.Dat is ook de reden dat hij flairt aan 1 kant. Je haalt te veel verband uit de hoef weg.
Verder moeten de voeten beter af gewerkt worden in de zin van afronden van de wanden.Zo krijg je brokkels.
toelichting: hoeven zijn lichtjes scheef door het mennen (is altijd zo) dat zet ik altijd weer recht, maar zoals je kunt lezen mag ik er nu niet aankomen. Daarom dat de flares nu ook niet weg te werken zijn en nee normaal heeft hij die niet.
Citaat:
Als je zelf vind dat het goed gaat..... Waarom moet je er dan afblijven van de smid & da.? En waarom vraag je de mening van anderen,als je zo zeker van je zaak bent?
Persoonlijk vind ik dat je nog heel veel moet leren nl,en nog niet klaar bent om zelf aan de voeten van je paard te freubelen....
Nog steeds niet goed kunnen lezen?
Citaat:
Maar me vader heeft EINDELIJK een digitale camara gekocht dus kon ik ook eindelijk is foto's maken van zijn hoefjes,
Omdat de pony nu gevoelig loopt moest ik erafblijven. De DA is vandaag geweest, overal is naar gekeken, hij heeft gewoon spierpijn, niets mis met zijn hoeven dus. Pony loopt altijd prima, nergens gevoelig.
Dat je persoonlijk vind dat ik nog niet klaar ben om zijn voeten zelf te doen heb je wel gegeven als feedback, maar als ik alles zo bijelkaar leg heb je overal ongelijk in en zie ik dus niet in waarom ik het niet zelf zou kunnen doen.