Smokie brannaman natural horsemanship boek :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Smurfie

Smokie brannaman natural horsemanship boek :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 17:35

Hoi hoi.

Ikzelf heb training gehad van Smokie brannaman (de broer van de horsewisper Buck brannaman.)
Momenteel heeft hij een supergoed boek uitgebracht. Wisper this. zeker een aanrader voor de mensen die met natural horsemanship bezig zijn.

Ik heb zelf 3 maanden met smokie gewerkt en heb superveel geleerd van de technieken die hij kent. Ook met de troublehorses (zo noemde we de jaarlingen en twenters die op de farm liepen en die uiters onuitstaanbaar waren) heb ik ervaren dat deze technieken zeer efficent zijn.

Ik heb het boek zelf en er staan heel veel bruikbare dingen in die jezelf kan toepassen en ook waarom je die moet toepassen.
Ik zet dit hier neer omdat ik er zelf heel veel van heb geleerd en wat ik van hem heb geleerd ook toepas op mijn eigen paard het is leuk en leerzaam Haha!

http://www.e-equestrian.com/classifieds ... roduct=175

Like_peres

Re: Smokie brannaman natural horsemanship boek :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 20:11

Weet je soms waar je het boek kan kopen en hoe duur het boek is.
want me comp is weer traag en opent hem dus weer is niet.

Smurfie

Re: Smokie brannaman natural horsemanship boek :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 00:40

Volgens mij iets van 16 dollar en op die website kan je hem ook bestellen. bmcssmoke@yahoo.com dit is zijn email adres Lachen kan je iedergeval ook even daar vragen waar en hoe duur het is/