uit zichzelf een voetje geven voor eten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

igor001

uit zichzelf een voetje geven voor eten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 20:44

Ik had vandaag echt zo'n lol. Tijdje geleden hadden we Igor geleerd een voetje te geven, elke keer als die het goed deed kreeg die een beloning. Als die doorheeft dat je niks lekkers mee hebt, dan doet die het dus ook echt niet! Het grappige is nu dat als je de schuur inloopt waar al het voer staat en je naar buiten komt hij al met zn voetje omhoog staat, in de hoop dat die iets lekkers krijgt! Ik moet eerlijk zeggen: vind het wel een hele slimme actie van hem! Doen jullie paarden dit nu ook wel eens?

DeSa

Re: uit zichzelf een voetje geven voor eten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 20:46

Helaas wel! Haha!
Hoewel ik weet dat ik het eigelijk niet moet goedkeuren kan ik er alleen maar om lachen, als ze het zelf doet krijgt ze ook niks.
En dat koppie dat ze er dan ook bij trekken *LOL* Zovan 'hee krijg ik ineens niks?'
*LOL*

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 20:57

DeSa schreef:
Helaas wel! Haha!
Hoewel ik weet dat ik het eigelijk niet moet goedkeuren kan ik er alleen maar om lachen, als ze het zelf doet krijgt ze ook niks.
En dat koppie dat ze er dan ook bij trekken *LOL* Zovan 'hee krijg ik ineens niks?'
*LOL*

ja precies, en dan met die neus tegen je aanduwen van hee baas toe nou, ik geef toch braaf een voetje? dat is toch goed zo? Tong uitsteken haha het zal maar stijgeren zijn, dat je paard steeds stijgert omdat ie denkt dat ie dan wat lekkers krijgt

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 23:26

Haha herkenbaar! Haha!
En dan zie je ze echt heel onschuldig kijken Clown

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 23:35

Heel herkenbaar, de mijne doet het met flemen. Zo gauw ze denkt dat er ergens iets te halen valt, kijk baasje ik fleem Haha! Vind het ontzettend schattig en zolang ze er niet echt misbruik van maakt boeit het me niet.

Overigens: mijn vroegere verzorgpony (al heel wat jaar geleden ondertussen) had ik ook geleerd om voetje te geven. Wat hij deed wat ik erg vreemd vond, als hij zelf stond te eten, dus uit zn emmer, stond ie met zn pootje in de lucht (tijdens het eten) zichzelf voetjes te geven *LOL* Heb me doodgelachen daarom, ziet er zo stom uit. Kijk ukkie, voetje dus nou mag je eten *LOL*

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 16:17

xtostarlight schreef:
Overigens: mijn vroegere verzorgpony (al heel wat jaar geleden ondertussen) had ik ook geleerd om voetje te geven. Wat hij deed wat ik erg vreemd vond, als hij zelf stond te eten, dus uit zn emmer, stond ie met zn pootje in de lucht (tijdens het eten) zichzelf voetjes te geven *LOL* Heb me doodgelachen daarom, ziet er zo stom uit. Kijk ukkie, voetje dus nou mag je eten *LOL*

Haha, ik vraag me nu dus af of dit nou miscommunicatie is, of gewoon paardjes die om iets lekkers staan te bedelen Tong uitsteken

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 13:16

De eigenaar weet het aan hengstengedrag, maar ik heb het verder nooit gezien. Hoewel ik de mijne er ook wel eens op betrapt heb, toen ze dus nog niet kon flemen. Maargoed ik denk dat dat weer te maken heeft met schooien, maar Ukkie deed het ook echt aan zichzelf?

GuitarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 17:50

Hmm, dat voetje geven doen ze volgens mij ook wel eens uit zichzelf. Paard van iemand die ik ken doet dat ook tijdens het eten en die kent niks van VD...
Wel heel lief natuurlijk als ze gaan schooien haha Lachen

kimhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 11:36

Mijn verzorg pony geeft voetje als ik het eten in haar bak doe Haha! het lijkt wel schattig dat ze steeds haar voetje omhoog doet! Tong uitsteken

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 13:26

Haha, ik lag laatst ook hélemaal dubbel toen mijn muts ook constant haar beentje omhoog deed en dan kijkt ze me aan Haha! . Ze doet daarop dan ook écht haar best als ze nog niks krijgt, hihi..

Eigenlijk mag ik het niet grappig vinden, ik negeer het wel.. maar het ziet er komisch uit Clown .
(mijn knollie leer ik dus ook geen gevaarlijke dingen, voor je het weet raakt er iemand gewond)