Ik heb een probleem met het longeren van me Haffje... (niet alleen ik eigenlijk)
Want hoe je Mello (voluit: Melody Jolanda v/d Heischeut) ook longeert, na een paar rondjes keert ze haar kont om (naar de andere kant) , en dan krijgt ze een tik met de zweep, omdat je streng moet zijn (zeggen ze), en dan gaat ze stijgeren, bokken (naar de persoon aan de longe) , of ze trekt de longeerlijn uit je handen en rent naar het hek. Linksom gaat nog het best... Maar dan draait ze haar kont om naar rechts, dan heb ik zoiets, loop door dan, maar dat doet ze niet, want dan gaat ze weer raare dingen doen die hierboven staan

Dit is echt een ramp, want het lukt niemand, behalve Jack (de eigenaar, ze word nu trouwens op onze naam gezet, hij stopt ermee, we waren eerst gedeelde boxhouders) , maar Jack longeert haar precies hetzelfde als dat wij het doen. (Alleen draait hij zulke korte rondjes dat ze geen kant op kan)
Dus weet iemand wat ik nu kan doen?!
Ze moet vrijdag waarschijnlijk gekeurd worden, en ik hoorde dat er dan (gelieve) gelongeerd moet worden

Groetjes, Michelle