[AR] Eerste try out met mijn 'nieuwe' wagen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_rocco_

Eerste try out met mijn 'nieuwe' wagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 11:11

Vorige week heb ik een concourswagentje gekocht samen met mijn vriend voor mijn Shet. Eerst had ik een houten dresseerwagentje, maar dat was een beetje een oncomfortabel ding voor mij en voor de pony.
Gisteren hebben we voor het eerst met deze wagen gereden. ging heel goed, er zat alleen een plank los die rammelde, maar die zit nu weer vast en ik zag gister dat er een lichte slag in de voorbanden zit, maar daar hebben we verder geen last van dus dat laten we voorlopig maar zo.

Afbeelding

Afbeelding

Mijn vriend hangt er een beetje raar bij, maar die houd de rammelende plank vast. Clown
Afbeelding

Afbeelding

Mijn vriend ook even 'achter het stuur'.
Afbeelding

En, wat vinden jullie ervan? Klopt het allemaal een beetje? We zijn trouwens echte recreatiemenners, dus de houding van de handen enz zal wel nergens naar lijken. Haha!

Reacties graag! Haha!

JoyCiej007

Re: Eerste try out met mijn 'nieuwe' wagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 13:04

Leuk spannetje en leuke shet ervoor. wat is zijn stokmaat? bevalt de wagen een beetje?

Ik ben ook voor het grootste gedeelte een recreatieve menner, maar dat wil niet zeggen dat je je leidsels maar als waslijntjes in een boogje moet hebben hangen Knipoog

Handen mogen dus een stuk hoger (handen op de knieen hoort ook niet echt, staat ook zo 'belabberd') en er mag meer druk op de leidsels, ze horen niet als waslijntjes in een boogje te hangen Lachen

Roxatte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 14:04

Ziet er goed uit, leuke shet trouwens. Maar zoals JoyCiej007 al zegt; ook al ben je een recreatieve menner, je leidsels horen niet in boogjes te hangen Knipoog

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 14:16

Ziet er idd erg leuk uit Lachen .

_rocco_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 18:27

JoyCiej007: Rocco is ongeveer 95cm hoog.
De wagen bevalt goed, hij trekt heel licht en de pony is niet snel moe, dat was bij mijn oude wagentje wel zo. Bedankt voor de tips! ik zal in het vervolg beter mijn best doen en ook op mezelf letten i.p.v alleen op de pony. Bloos
Roxatte en Dennis bedankt! Haha!

Aline_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 15:27

leuk Haha!