Natural horsemanship goed voor paarden met hoefkatrol?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ramboo_Lover

Natural horsemanship goed voor paarden met hoefkatrol?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 20:43

Hallo,
Ik heb een keertje van iemand gehoord dat Natural Horsemanship goed is voor paarden met hoefkatrol?
Kan iemand die daar iets van af weet of zelf dat doet met een paard met hoefkatrol mij daar iets over uitleggen?
Groetjes Mirjam Pling

Waratje

Re: Natural horsemanship goed voor paarden met hoefkatrol?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 20:48

Het moet niet zotter worden, zeg Gestoord
NH goed voor paarden met hoefkatrol? Nou nee, verstand van waar je mee bezig bent is goed voor paarden met hoefkatrol. En dat iemand met verstand van waar hij/zij mee bezig is ook aan NH doet is mogelijk, maar zeker niet vanzelfsprekend.

Ramboo_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 20:51

Waratje schreef:
Het moet niet zotter worden, zeg Gestoord
NH goed voor paarden met hoefkatrol? Nou nee, verstand van waar je mee bezig bent is goed voor paarden met hoefkatrol. En dat iemand met verstand van waar hij/zij mee bezig is ook aan NH doet is mogelijk, maar zeker niet vanzelfsprekend.

Haha! oke dat vroeg ik me dus eventjes af.. snapte diegene die dat tegen mij zei al niet helemaal!
bedankt:)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 22:44

HKO kan een lichamelijke aandoening zijn, maar hoeft niet. Soms kan rechtrichten en verzameld rijden al helpen een eenzijdige overbelasting te verminderen, helemaal in het geval van een klinische hoefkatrol. In dat geval is Natural Horsemanship in mijn ogen niet de beste weg die je kunt gaan...

Kijk even op www.hoefkatrol.be voor meer info...