Ze heeft zich het hele weekend echt super gedragen en ook tijdens de les heeft ze haar beste beentje voor gezet!
Ik ben trots op m'n kleine witte spookje!

Nadat ik een stukje voor gereden had nam Gerard haar van mij over.
Hij had al snel gezien dat ze mooi los door haar lijf kon lopen maar dat de buiging in de rechtwendingen nog moeizaam ging.
Hij liet mij zien hoe ik haar rechtsom ook los kan krijgen door meer aanspanning op de buitenhand te vragen en kleine duidelijke ophoudingen met de binnenhand te maken, zodat ze van de binnenhand af bleef en mooi gebogen ging in de wendingen.
In het begin reageerde ze even heftig, maar al snel pikte ze het goed op!

Daarna mocht ik het gaan proberen...
Gerard laat met zijn handen op mijn schouders voelen wat ik met m'n leidsels moet doen:

Ik vond het best moeilijk om zulke duidelijke en vooral snelle ophoudingen te maken, ik probeer mijn handen altijd juist zo rustig mogelijk te houden...

Maar het werkte wel degelijk!
(binnenleidsel helemaal ontspannen en mooie buiging!)

en ook weer even linksom en rechtuit...

Dit vind ik zelf wel een heel mooi plaatje!

en deze eigenlijk ook wel...

en weer terug rechtsom...

en weer buiging vragen in de wending...
ik merkte dat toen ze eenmaal ging ontspannen en ik het een beetje door had het steeds makkelijker ging en ik met steeds minder hulpen steeds meer kon vragen...

en toen moest ik een rechte AC-lijn rijden...

dat viel nog niet mee!

en weer buiging rechts...

Ze werd steeds meer onspannen en zakte zelfs soms wat te ver...
(zal ook vast geweest zijn omdat ze moe werd, want het was best heel zwaar voor 'r...)

Dit vind ik ook wel een stoere foto!
Rechtswending met hele losse binnenleidsel en ze treedt binnenachter heel mooi onder!

en dan nog even een linkswending tussendoor, want ook dat moesten we nog kunnen...

en dit is pas echt knap!
Hier rijd ik met 4 handen!

ow nee, er stond toch nog iemand achter me...

Zo, en dat waren ze weer!

Het waren wel heel veel foto's, maar ik moest al kiezen uit nog veel meer, en er waren best veel mooie bij vond ik...

Ik ben in ieder geval super trots op m'n kleine spook!
Ze heeft zo goed gewerkt en het was best heel zwaar voor 'r, een uur les in zo'n natte bak...