Vorig jaar heb ik een flinke drukplek gekregen van mij ideal schoftje, naar de zadelmaker geweest paste perfect volgens hem.
Misschien lag het aan de stophaken deze van de lamoen afgehaald en de tuigbeschermer er af halen. Maar toen werd het helemaal een ramp. Andere zadelmaker om raad gevraagd, ik het ideal schofje zaten harde stukken om het een vorm te houden een wol gevuld schofttuig zou de uitkomst zijn. ik een schoftje van BR gekocht wat denk je opnieuw witte haren maar niet allemaal boven op zijn schoft je ziet het schofttuig helemaal er inzitten. Op de schoft en aan de zijkant. Ik gebruikte een polypad eronder ben nu overgegaan op een wollen onderlegger. De witte plekken zijn niet pinjlijk er is geeen vocht ingelopen. De singel zat niet te strak. Het kantelde wel wat naar achter door de bouw van mijn haflinger. het schoftje leg ik nu wat naar achteren. Hebben anders mensen ervaringen met witte haren aan de gehele zijkant van zijn of haar paard? Of met andere van deze bovenstaande problemen.