Ik bij allebei wel , ik voelde mezelf zo steeds richting dat irritante randje zakken , wat een dom ontwerp zeg 
Ik heb het echt stug geprobeerd om eraan te wennen maar na een tijdje heb ik het opgegeven , was zelfs zo irritant dat ik een keer vanaf het strand met dat kreng van een seatsaver onder de arm naar huis gereden ben......kun je nagaan , onder m'n arm vond ik het comfortabeler rijden dan erop zittend.....en het is irritant om iets vast te houden terwijl je rijdt hoor 
Ik heb daarna nog een paar maanden zonder seatsaver erop gereden , dat zat wel prima.
Maarja ik vond het ook niet kloppen om een toch nog best prijzig zadel op die manier te gebruiken , dus toen ging ik kijken voor iets soorgelijks met een wat slimmere zitting....
Overigens zag ik later bij Rita van Hue-Hott een schaap seatsaver voor de Torsion , en die had ook zo'n achterflapje zodat de zitting tenminste fatsoenlijk bedekt was.
Ik blijf het nog steeds onbegrijpelijk vinden dat ze het nog steeds niet verandert hebben. Maar de meeste mensen schijnt het niet echt te boeien , dus blijkbaar zijn er maar een paar mensen zoals ik die het echt 3x niks vonden hierdoor.