[AR] Janouk rijdt demonstratie dressuur en vaardigheid

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

Janouk rijdt demonstratie dressuur en vaardigheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 08:00

Tijdens de Haflingerdag van de Aangespannen Haflinger regio West waren wij helaas de enige aangespannen combinatie. Huilen Niet echt interessant voor de organisatie om een menjury te laten komen alleen voor ons. Er startten verder wel zo'n 60 haflingers onder het zadel. Omdat ik Janouk ook onder het zadel startte, hebben we de koets en tuig ook meegenomen en een demonstratie gereden. In de hoop volgend jaar meer aangespannen Haflingers te hebben. Cool

Janouk was s morgens onder het zadel 2e in de B dressuur met 192 punten : winstpunt nr 8.

S middags heeft ze in de demonstratie laten zien dat ze al M dressuur mennen is en L vaardigheid en dat het hartstikke leuk is om met je pony ook aangespannen te rijden. Hier een kleine impressie.

Afbeelding

Afbeelding

Na afloop van de dag aan het hoofd van de parade:
Afbeelding

Opstellen voor de prijsuitreiking
Afbeelding

en dan een foto van onder het zadel: mega explosief was ze 's morgens. Hoe zo mooi lengte in de hals houden. Haha! Deze foto is gemaakt net na een sprong met 4 benen de lucht in. O, wat ben ik toch vrolijk vandaag.
Afbeelding

EngeltjeS

Re: Janouk rijdt demonstratie dressuur en vaardigheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 08:04

die laatste foto is mooi Haha!

leuke haflinger!

groetjes

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 08:07

Zo jammer he, dat er zo weinig aangespannen haflingers meedoen op zo'n dag ... nog even, en dan komen we je helpen hoor Haha!. Wel super dat jullie dan zo'n demonstratie geven, hopelijk trekt het wat mensen over de streep om ook andere dingen te gaan doen met hun hafjes. Leuke foto's !

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 08:08

Leuke foto's!
Wat mij wel opvalt aan de laatste is een erg strenge binnenhand...

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 10:07

zammetje schreef:
Leuke foto's!
Wat mij wel opvalt aan de laatste is een erg strenge binnenhand...

Klopt, ik was blij dat ik er nog op zat namelijk. Haha! Ze sprong namelijk met 4 benen de lucht in, een paar keer achter elkaar en hoofd tussen haar voorbenen. Dus deze "geen gel*l, trek je pony in de krul" houding was voor de zekerheid om haar hoofd even bovenin de houden. Ik moest een paar minuten later starten en ik durfde haar in de proef ook voor niet los te laten, want ze bleef explosief aanvoelen. Pling Als ze ontspannen is, dan loopt ze veel mooier in de hoofd hals houding.
Ze vindt haflingerwedstrijden zo leuk! Cool allemaal blonde stuiterballen.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 12:22

Mooie foto's joh! en inderdaad, op die laatste foto loopt ze mooi Lachen Wat apart, zóveel haflingers, en dan maar één aangespannen combinatie? Apart als je nagaat hoeveel haffen er voor de kar staan of kunnen Knipoog

Misschien volgend jaar meer door jullie mooie demo? Lachen

MineBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 11:34

ziet er leuk uit jij als enige aangespanne!