ja de musketonhaken zitten me ook nog niet lekker dus worden of hele kleintjes of ze gaan eraf. het bitje zelf past gewoon goed hoor, is niks mis mee

verder over het tuig, daarmee heeft de buurman mij geholpen, hij rijd met een draver voor een sulky al zo'n beetje zn hele leven, en heeft mij uitgelegd dat je de strengen beter eromheen kunt slaan aangezien anders het lamoen omhoog kan gaan en je kar dus achterover kunt kantelen, wat hij me ook heeft laten zien en ben het daarmee dus wel eens.
waarom zou het borststuk gaan irriteren..? doordat het zo zit ligt het juist heel stil, bij andere delen van het tuig, zoals de broek, zie je na het mennen dat dr vacht alle kanten op staat, bij dr borst juist helemaal niet..
JoyCiej007:
is dat zo, van de voorpluk? moet zeggen dat ik dat zelf ook dacht en ook zo had, maar degene die mij geholpen heeft (met koetsiersbewijs) zei dat het eroverheen moest..In ieder geval bedankt voor de reacties! heb dan wel
hulp van 2 mensen met flink ervaring met mennen maar blijkbaar weten die dus ook niet alles zo goed.. commentaar verder mag, maar met duidelijke toelichting erbij graag dan doe ik er zeker wat mee!