Touwhalster

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Djulitaa

Touwhalster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 21:01

Ik ga waarschijnlijk een touwhalster kopen.
en dan wil ik eerst zeg maar voor naar buiten, eerst touwhalster en daarover het hoofdstel, en dan voornamelijk met touwhalster(proberen dan Tong uitsteken ) te rijden, en voor nood het hoofdstel..
kan dan aan allebei een teugels doen(2 teugels aan hoofdstel, en 2 aan touwhalster, of moet ik voor een touwhalster per se leadropes hebben

Ier

Re: Touwhalster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 09:49

Nee, je kunt ook gewoon teugels aan het touwhalster bevestigen hoor. Lachen Ik zou trouwens als ik jou was eerst even in de bak met touwhalster gaan rijden zodat jullie er beiden een beetje aan gaan wennen want als jij voor het eerst naar buiten gaat met touwhalster/hoofdstel dan zal je paard er waarschijnlijk nog niet zoveel van snappen en zeker niet als je altijd met bit hebt gereden.

Mortischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 15:06

Ik heb gewone teugels van leer aan mijn touwhalster.
Gaat perfect.

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 15:13

Ier_ schreef:
Nee, je kunt ook gewoon teugels aan het touwhalster bevestigen hoor. Lachen Ik zou trouwens als ik jou was eerst even in de bak met touwhalster gaan rijden zodat jullie er beiden een beetje aan gaan wennen want als jij voor het eerst naar buiten gaat met touwhalster/hoofdstel dan zal je paard er waarschijnlijk nog niet zoveel van snappen en zeker niet als je altijd met bit hebt gereden.

nee dat snap ik, haha dat was mijn plan ook