Persoonlijk vind ik je site maar basic. Weer eens een msn site, met standaard msn lay-out waar er al 1000den van bestaan. Verder is je content lay-out best wel knap. Misschien kan je later de pagina's verhuizen naar ergens anders zodat je niet meer in die msn lay-out vast zit, ik ben deze namelijk een beetje beu gezien
Over de inhoud van de site kan ik nog niet veel zeggen aangezien ik niet veel van paarden ken maar de opmaak daarvan vind ik geslaagd, zeker als dit je eerste ontwerp is. Hier en daar is er nog wel een afbeelding die niet werkt.
Ok, je wilt commentaar, ik hoop dat je ook negatief commentaar kan waarderen. Ik vind je site, buiten de lay-out om, qua informatie voorziening weinig vernieuwend. Ik zie hier duidelijk iemand die zelf nog niet veel ervaring met VD heeft, en er om een of andere reden toch een site over wil maken. De informatie die er staat is op tig sites al tot in den treuren uitgekauwt. Ik zie dus de toegevoegde waarde van je site niet. Wat wil je met je site bereiken?
ik zou de kunstjes iets meer uitwerken.. achteruit en lopen is niet zo moeilijk en snapt iedereen wel hoe je dat moet leren.. hoop ik maar de rest omdat goed en netjes te leren is heel moeilijk
maar nelleke, wat wil je bereiken met je site? Want ik zit eerlijk gezegt persoonlijk niet op een informatieve VD site te wachten van iemand die er zelf nog amper in thuis is. Wordt een beetje zonde van je tijd dan lijkt me?
wat ik wil bereiken met mijn site? ik ben met vriendinnen bezig met vrijheidsdressuur, we halen overal informatie vandaan en zetten dat in 1 site zodat we alles goed snappen voordat we het allemaal verkeerd aan onze paarden leren
Ik vind het niet zonde van mijn tijd ik vind het leuk en leer er een hoop van.
maar, even voor mijn idee hoor, ik weet uit mijn hoofd 3 goede sites. Dan kan je daar toch je info vandaan halen? Als je het leuk vind, gewoon doen hoor, absoluut, maar dan voor jezelf. Ik denk nogmaals niet dat je website op deze manier iets toevoegt (maar dat is misschien heel je bedoeling ook niet)
Ik vind je site een nogal 'standaard' site...De lay-out vind ik niet verbijsterend en de inhoud vind je op andere site uitgebreider enz. Ik ben misschien niet helemaal duidelijk maar ik vind het niet een fantastische site