Mag ik vragen waarom je van die enorm grote peeskappen om hebt gedaan?
Deze belemmeren de pony toch in zijn beweging..
deze 'enorme" peeskappen zijn gewoon maat shet
Wij rijden alleen de marathon met beenbescherming, verder doen we ze nooit om.
Voor de wagen heeft het niet echt veel nut, plus het feit dat je altijd
door bossen en buiten rijdt waardoor die dingen eerder ongemak
dan gemak geven.(denk aan schuren)
ik rij alleen op de weg of op gras, vind het gewoon fijn ivm aantikken e.d. Nog een tip doe op de uiteindes van je lamoen wat rubberen dopjes, op deze manier
kan je pony zich aan dat harde ijzeren uiteinde akelig bezeren.
volgens mij zitten die erop, maar nu je het zo zegt begin ik te twijfelen, even naar kijkenProbeer ook de stoten van je lichtogen weg te werken, a staat netter.
B nu kan het overlast geven.
heb je gelijk in, ben ik ook mee bezig, maar wil niet helemaal, ze zijn te lang voor de passanten, heb er nu dus een haar elastiek om zitten waar ik ze tussen steek, maar dat blijft niet zitten, als je suggesties hebt graag Ook mag je bovenstuk van je borst wat verder naar achteren, nu hangt het op de nek
maar mag best iets naar achter.
zal ik ook even naar kijken, maar heb niet het idee dat dat gaatBovenkant broek mag daarentegen wat naar voren, voor de lendenen, kan het niet wegglijden.
zal ik ook even naar kijken, maar heb het idee dat ie dan juist weer te ver naar voren komt, waardoor het zaakje te strak komt bij dr billenStrengen een gaatje korter, nu worden je lichtogen naar achteren getrokken, het is de bedoeling dat die op de schoft blijven als je in beweging bent.
was mij nav deze foto's ook opgevallen idd Langere zweep, je moet je pony ter hoogte van de schoft kunnen bijtikken(denk aan waar je been zou liggen als je erop rijdt)
ik kan haar prima bij de schoft bij tikken (met de slag)