[AR] nou ja hebben ze de dressuur weggelaten!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rosiewozie

nou ja hebben ze de dressuur weggelaten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 16:29

Omdat er niet zo heel veel animo was voor de oefenwedstrijden van de menclub hebben ze besloten om de oefenwedstrijden samen met een andere club te organiseren. Nu hebben ze ook maar gelijk besloten om de dressuur dan maar weg te laten Boos! .
Ik baal daar dus heel erg van, de dresuur vond ik altijd heel erg leuk om te rijden.
Nu gaat het binnen de club dus echt alleen nog maar om het crossen! Ach ja, laten we de basis maar overslaan die hebben we toch niet nodig.
De zin om nog mee te doen vervliegt nu toch wel. Lekker tegengesteld is het ook. Bij de officiele wedstrijden hebben ze het juist aangepast omdat ze meer op dit gebied wilden en nu wordt het ze te moeilijk binnen de club dus dan maar hellemaal niet meer.

Bah, baal er echt van. Kan ik nog niet de resultaten laten zien waar ik hard aan werk.
Officiele wedstrijden zitten er helaas ook niet in want daar hebben we de vervoersmiddelen niet voor.
Het is goed om voor je eigen dingen te kunnen zorgen, maar af en toe zou ik echt willen dat er binnen het gezin eens wat meer actie en steun kwam met betrekking tot de paardensport.

Heb nu gewoon echt even een baal bui omdat die dresuur niet doorgaat...

Sjonniej

Re: nou ja hebben ze de dressuur weggelaten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 18:35

Heb je in de regio geen andere club die wel dressuurwedstrijdjes organiseerd? Je bent niet verplicht om bij deze club te blijven rijden. Maar inderdaad wel vervelend dat ze het eruit gooien, als je er zelf zo wild van bent. Punt blijft natuurlijk wel dat ze voor de menners organiseren en als ze er verlies op draaien en er meer werk aan hebben dan dat er deelnemers zijn, is het snel over met de pret.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 23:43

Bij welke club rij je dan?

Marmot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 00:08

Kun je niet met iemand meerijden? Of 2x rijden, 1x met paard en 1x met koets? Voor wedstrijden in de buurt is dat toch wel te doen?

Rosiewozie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 09:34

Ik zit bij de menclub in neunen.
Twee keer zou evt. wel lukken, maar mijn groom is niet echt fanatiek, die wil wel af en toe meedoen maar liever niet als er met trailer gewerkt moet worden enzo. Naar neunen kunnen we gewoon rijdend....
Tja soms zit het gewoon allemaal niet mee.
Maarja, wie weet komt die tijd nog wel.

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 15:48

Rosiewozie schreef:
Omdat er niet zo heel veel animo was voor de oefenwedstrijden van de menclub hebben ze besloten om de oefenwedstrijden samen met een andere club te organiseren. Nu hebben ze ook maar gelijk besloten om de dressuur dan maar weg te laten Boos! .
Ik baal daar dus heel erg van, de dresuur vond ik altijd heel erg leuk om te rijden.
Nu gaat het binnen de club dus echt alleen nog maar om het crossen! Ach ja, laten we de basis maar overslaan die hebben we toch niet nodig.
De zin om nog mee te doen vervliegt nu toch wel. Lekker tegengesteld is het ook. Bij de officiele wedstrijden hebben ze het juist aangepast omdat ze meer op dit gebied wilden en nu wordt het ze te moeilijk binnen de club dus dan maar hellemaal niet meer.

Bah, baal er echt van. Kan ik nog niet de resultaten laten zien waar ik hard aan werk.
Officiele wedstrijden zitten er helaas ook niet in want daar hebben we de vervoersmiddelen niet voor.
Het is goed om voor je eigen dingen te kunnen zorgen, maar af en toe zou ik echt willen dat er binnen het gezin eens wat meer actie en steun kwam met betrekking tot de paardensport.
Heb nu gewoon echt even een baal bui omdat die dresuur niet doorgaat...

Wat bedoel je hiermee? Verward

linlovesyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 12:16

Ik zou het juist heerlijk vinden als ze de dressuur weglaten, haha zo zie je maar weer.
Nou sucses met alles!