hulp!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Xx_Jillian

hulp!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 08:40

Ik doe eigelik springen met mijn pony maar ik wil graag met hem gaan racen (niet uitbrengen in wedstrijden) en wij hebben ook een renbaan maar hij is alleen snel als ie concurrentie heeft en hij sosieso niet zo heel snel en op baan schrikt ie voor elk ding
dus mij vragen zijn:

1.hoe maak ik van mij pony een racer?

2.hoe krijg ik hem sneller(met en zonder concurrentie)

3.hoe moet ik hem trainen

4.hoe kan ik die gewoonte uit hem krijgen dat ie steeds voor elk dingetje aan de kant springt en dus eigelik dat niet meer zo schrik8ig is

Djilna

Re: hulp!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 15:30

*weer geopend*
Let svp wel even op je taalgebruik. Msntaal ed is op Bokt niet toegestaan.

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 08:51

waarom zou je van je pony een racer willen maken als je hem toch niet wil uitbrengen op wedstrijden? Dat snap ik niet helemaal.... voor een gewone pony is het afentoe wel leuk om een stukje hard te gaan, maar dat zou ik ten eerste niet elke dag doen en ten tweede zeg je zelf dat ie in z'n eentje moeilijk te motiveren is, dus dan kan je je afvragen hoe leuk ie het vind in z'n eentje en waarom je het dan dus doet

Xx_Jillian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 16:03

ik zou hem wel uit willen brengen in wedstrijden maar waar??ik heb dus wel een trailer maar niemand die zin heeft om zover te rijden(ik woon in middenlimburg)

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 16:35

in officiele wedstrijden mag jem hem dus al niet uitbrengen, maar soms worden er ook van die onderlinge wedstrijdjes gehouden vor ponies die hard kunnen kunnen rennen. Deze wedstrijdjes zijn zeldzaam en ik zou niet heel speciaal m'n pony daarvoor gaan trainen als ik jou was