Bang voor de zweep?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Booooo

Bang voor de zweep?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 19:39

Heey,

Ik doe al een tijdje met me verzorgpony vrjheidsdressuur ( Ja, ik heb toestemming van de eigenaar:) ) Het is een shetlander van 12 jaar. Nu had ik een vraagje, hij lijkt bang te zijn voor de zweep.. Voordat ik begin ga ik nu voortaan eerst met de zweep over het hele lichaam 'aaien' dat help al een stuk..

Iemand nog tips?

Larisske

Re: Bang voor de zweep?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 20:38

Ik weet het niet.Ik doe zonder zweep.Mijn verzorgshet (staat bij mijn buren daarom is het zo een beetje mijn verzorgshet) is er denk ik ook bang voor.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 21:12

Zonder zweep vind ik 'Voet' heel irritant maar ben het nu aan het proberen zonder zweep en dan alleen in me vingers te knippen met commando: Voet

Paardje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 13:55

Laat het zweep(je) egt leren kennen dat dat niet eng is en niet mee hard slaan Boos!
doe het anders met een tak(je) als dat misschien helpt met een tak!!! Tong uitsteken
Heel veel plezier !! Pling

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-07 19:15

Christa13 schreef:
Laat het zweep(je) egt leren kennen dat dat niet eng is en niet mee hard slaan Boos!
doe het anders met een tak(je) als dat misschien helpt met een tak!!! Tong uitsteken
Heel veel plezier !! Pling

Ik sla er niet hard mee hoor..
En plezier hebben we zeker ! Haha!