[AR] Lamoen laten vermaken; zo scheef als de *vulmaarin*!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SANEX

Lamoen laten vermaken; zo scheef als de *vulmaarin*!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 23:06

Bleeh, snik, huil!

Ik baal een beetje (boel)

Mijn ponykarretje is ondanks de ietwat simpele uitstraling mijn heiligdom.
Ik rijd er nu al een poosje mee en ben er helemaal blij mee. Echter was het nette lamoen te smal voor mijn pony dus heb ik deze afgelopen week naar een goed bekendstaande wagenmaker gebracht om op maat te laten maken, zodat we nog meer plezier kunnen hebben voor de kar.
De wagenmaker had het druk, moest veel nieuwe wagens leveren naar het buitenland maar zou zien of hij een gaatje tijd kon vinden om even met mijn lamoen aan de gang te gaan.

Woensdagmiddag bracht ik het lamoen, donderdagochtend kreeg ik telefoon dat het klaar was!
Hij had het er even tussendoor gedaan zodat ik verder kon, wát een service dacht ik nog.

Het lamoen was een mooi stukje breder en korter, joepie, eindelijk passend!
Helaas, vandaag spande ik Tom in en had ik al het idee dat het niet helemaal normaal zat, het leek alsof Tom scheef voor de kar liep en ik was steeds bezig met hem er recht voor te zetten.
Het voelde niet helemaal lekker, dus thuisgekomen heb ik de boel even goed geinspecteerd en het blijkt dus ontzettend scheef te zijn!
de ene kant loopt veel schuiner toe dan de andere kant, geen wonder dat het lijkt alsof Tom er scheef voorloopt, het lamoen zit gewoon scheef!
Daarbij zit de ene kant hoger dan de andere kant en een tikkeltje gedraaid...

Bah, 100 euro betaald en scheve brut terug gekregen. Heel aardig dat die man het even tussendoor heeft gedaan voor me, maar waarschijnlijk is hij even te snel geweest. Ik baal ontzettend want ik wilde alles nu perfect hebben. Woensdag moet ik ringsteken en voor die tijd gaat het niet meer lukken om het goed te krijgen. Er valt wel mee te rijden, maar echt prettig stuurt het niet. Gelukkig is het ringsteken gewoon rechttoe-rechtaan dus dat is nog wel te doen, maar ik bel morgen direct dat ik dit niet zie zitten en donderdag het lamoen weer kom brengen zodat hij het goed kan maken.

JoyCiej007

Re: Lamoen laten vermaken; zo scheef als de *vulmaarin*!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 13:02

Hmm, belachelijk dat je je lamoen voor 'aanpassing' wegbrengt en dan een scheef rotding terug krijgt! Ik zou als ik jou was het inderdaad gewoon weer terugbrengen, en er bij vermelden dat hij er eigenlijk meer aan heeft 'verprutst' dan dat het er nou echt beter op is geworden... Knipoog

Roxatte

Re: Lamoen laten vermaken; zo scheef als de *vulmaarin*!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 15:04

Kan ik me voorstellen dat je daar van baalt !! Meteen terugbrengen dat lamoen. Het is voor je pony echt niet lekker om in zo'n scheef lamoen te moeten lopen, 't arme beest krijgt er spierpijn van !!