[AR] Schoonmaken suède zitting

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xElienx

Schoonmaken suède zitting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 10:00

Hoe kun je het beste de suède zitting van het bokkussen schoonhouden? Water lijkt me namelijk niet echt de beste optie. Iemand andere ideen?

Napie

Re: Schoonmaken suède zitting

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 14:35

Even bij een schoenenwinkel van die spray halen of zo'n suede gum (voor vlekken)

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 21:31

@ xElienx: goeie vraag! Heb namelijk ook zo'n suede zitting en was al aan het piekeren geslagen hoe ik dat ding ging schoonmaken als het vies gaat worden Haha!
Heb gelukkig een zwarte zitting, daar zie je nog niet zo veel op.

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 21:57

Nadat mijn zoon een keer met zijn, pas nieuwe, suede schoenen door de bagger was gelopen had ik bij de schoenenwinkel advies gevraagd hoe ik ze schoon moest krijgen.
Met groene zeep en water was het antwoord volgens hem kon seude daar best tegen, en daarna insmeren met suede conditioner of even opborstelen.

Ik geloofde niet dat het wat werd maar het werkte redelijk, ik kreeg ze niet helemaal schoon, maar het waren wel hele licht gekleurde schoenen.

Of het ook bij een bokkussen werkt weet ik niet, mischien eens advies bij een schoenmaker vragen.