2221 schreef:En wie ben jij dan wel niet, als ik vragen mag? Je weet er wel veel van hè. Heb je dat allemaal aan de eigenaar van het paard gevraagd, of hoe moet ik dat zien.
Ik vind het ronduit schandalig dat je deze foto`s ertussen zet. Met een beetje logisch nadenken doe je zoiets niet. Als je het niet met me eens bent stuur maar een p.m.
Ik vind deze reactie inderdaad ook behoorlijk overdreven. En nee ik heb niet naar simbucustam gebeld of ik ze mocht plaatsen (het is in ieder geval een buitenlander). En dan nog, WAAROM zou het niet mogen? het zijn toch geen illegale praktijken die stiekem gefotografeerd zijn. Elke menner kan zoiets overkomen. Je rijd toch voor publiek. Niks schandeijks! Genoeg mensen die het met eigen ogen mee maken. Je wilt niet weten hoeveel cameramensen er op af vlogen, die foto's maken ze echt niet om ergens ver weg te verstoppen.
Daarnaast wordt je op deze manier mooi met de neus op de feiten gedrukt. Dit is de realiteit(misschien zelfs een leermoment).
En nog iets, waarom zou ik mij via PM moeten verdedigen terwijl jij je zegje wel hier doet?