[AR] Wagentje voor verschillende maten pony's

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Les_Fjal

Wagentje voor verschillende maten pony's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 22:59

Goed, geen idee of hier al topic's over zijn, maar hoor graag jullie (deskundige) adviezen.. Ik persoonlijk heb er iedergeval vrij weinig verstand van. En voordat ik iets aanschaf, wil ik wel goed geinformeerd zijn Lachen

Ik wil graag voor twee van mijn paarden een wagentje aanschaffen. Het gaat om Pumba, en Fjalar.
Pumba zijn schofthoogte ligt ergens tussen de 1.10 en 1.15 , Fjalar is 1.28 . Dit hoogte verschil zorgt misschien niet voor de problemen, maar meer het feit dat Pum een stuk smaller gebouwd is , dan Fjal... En ze beide goed er voor moeten passen..... Volgens mij kom je dan al snel op een verstelbaar lamoen uit ?

Hoe dan ook, graag jullie adviezen en ervaringen hiermee. Als er voor de beeldvorming foto's handig zijn, kan dat uiteraard geregeld worden. Alvast vriendelijk bedankt !

Viking

Re: Wagentje voor verschillende maten pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 07:36

Ik kan je er ook vanalles over vertellen Haha!

Les_Fjal

Re: Wagentje voor verschillende maten pony's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-07 11:59

Ik moet eerlijk bekennen dat jij ook al in mijn gedachte opkwam... Des te meer reden snel eens langs te fietsen Haha!!! Knipoog