[AR] menlessen in omgeving Koudekerk (071)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Simone

menlessen in omgeving Koudekerk (071)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 15:13

Ik ben net begonnen met het voor de kar beleren van mijn pony en nu zou ik dus graag willen weten waar hier in de buurt menlessen worden gegeven. Ik ben hier namelijk nog niet zo bekend, dus als iemand hier in de omgeving een goed adres weet of iemand die aan huis komt, zou dat super zijn.
Ik ben dus op zoek naar meninstructie of een mencursus. Graag inclusief een indicatie van de kosten en/of een website met meer informatie. (een mencursus zit er denk ik voorlopig nog niet in aangezien ik daar voorlopig het geld nog niet voor heb, maar een aantal lessen wil ik wel al voor de zomer graag volgen). Alvast bedankt!

JoyCiej007

Re: menlessen in omgeving Koudekerk (071)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 18:20

Goh; dus jij beleerd een pony zónder dat je enig verstand van mennen hebt? Dat is zacht gezegd hééél dom, onveilig en vooral ONVERSTANDIG.

Laat die pony lekker beleren door een professional en ga zelf eerst maar eens een curcus volgen, als je daar het geld niet voor hebt ga dan ook niet mennen, het kan érg verkeerd gaan.

En ja, *zucht* kijk eens bovenaan de pagina, wat staat daar?? Juist, een Sticky.... lees die eens door vóórdat je hier al je vragen gaat stellen.....

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 18:23

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 18:28

aafje87 schreef:
@ JoyCiej007 wat gezelliger kan het ook wel!!

Bij Hanemaaijer kan je lessen volgen, dat is zoetermeer.(denk voor jou het dichtste bij)
http://www.stalhouderijhanemaaijer.nl/

Misschien wel, maar op een gegeven moment wordt het zéér irritant, mensen die hier komen vragen, zonder dat ze eerst het sticky lezen, denken dat wij één of ander automatisch adviesbureau zijn.... Knipoog

En dan nog; waarom éérst je pony zelf beleren en dán pas menlessen volgen?? Ga je ook zelf eerst een auto kopen, er in rijden, en dan pas autorijlessen en je rijbewijs halen?? Knipoog

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 22:42

Dit is te vinden in het stickey bovenaan.

Slotje geplaatst