Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JoyCiej007 schreef:Mijn broek heb ik ook vrij laag (niet té laag) hangen, want die wil in uitgestrekte draf en galop ook nog wel eens omhoog kruipen, zelfs nu nog. Weet iemand hoe je dat kunt voorkomen, dat omhoogkruipen van de broek??
BlackDevils schreef:JoyCiej007 schreef:Mijn broek heb ik ook vrij laag (niet té laag) hangen, want die wil in uitgestrekte draf en galop ook nog wel eens omhoog kruipen, zelfs nu nog. Weet iemand hoe je dat kunt voorkomen, dat omhoogkruipen van de broek??
Volgens mij is dat pas nog eens voorbij gekomen. Pak de zoekfunctie er nog eens bij...
megaspan schreef:ja klopt dat topic had ik geopend.
ik heb toen de tip gekregen mijn broek wat omlaag te hangen en dat werkt goed.
SANEX schreef:Zitten de schuurplekken aan de achterkant of zijkant ?
Tom heeft nl. ook schuurplekjes van de broek echter is dat omdat het lamoen te smal is, en de broeklussen dus klemmen tussen zijn buik/bilpartij en het lamoen..
BlackDevils schreef:SANEX schreef:Zitten de schuurplekken aan de achterkant of zijkant ?
Tom heeft nl. ook schuurplekjes van de broek echter is dat omdat het lamoen te smal is, en de broeklussen dus klemmen tussen zijn buik/bilpartij en het lamoen..
Hoe kom je dan een bocht fatsoenlijk door. Het wringt dan toch van alle kanten?
Een enkelspan behoort zoveel mogelijk bewegingsvrijheid te hebben met ruim uitgebogen lamoen.
Voor mijzelf zie ik het liefst de dubbele breedte van de pony.