Nieuwe kunstjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jillie1994

Nieuwe kunstjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 18:29

Heejj! Ik heb nog twee verzorgshetjes, die de VD al wat kennen, maar weten jullie nog meer kunstjes behalve buiging, spaanse pas, compliment, zitten, liggen, flemen, voetballen, kusje, op blok, pirouette, en apport. Dus hebben jullie een site waar nog wat meer kunstjes op staat (behalve Pink Horizon, daar heb ik alles al van) of weet je zelf (inc. uitleg hoe het moet) nog kunstjes?
Ik wil geen steigeren, bokken of trappen, want het zijn shetjes en die zijn eigenwijs Tong uitsteken Dus ik ben bang dat ze zich daardoor dan gaan misdragen. De shets zijn 7 jaar en 14 jaar.

PS: Wel netjes houden Alstjeblieft Pling Bloos

Kwanyin

Re: Nieuwe kunstjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 10:14

Sommige paarden kunnen ook nee-schudden, ik weet alleen niet hoe dat precies aangleerd wordt.

Maar ik snap het eerlijk gezegd nog niet. Je beweert hier dat je 2 van je verzorgshetjes hebt leren zitten en liggen, maar je kan een andere verzorgpony niet eens een voetje leren geven Verward .

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 10:16

nee en ja schudden doe je door een snoepje oid voor je paard/pony heen en weer te bewegen, en hierbij het commando te geven.. als ze het enig zins doen zeg je "brááááf" en geef je het een koekje

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 18:33

xKatleentjex schreef:
Sommige paarden kunnen ook nee-schudden, ik weet alleen niet hoe dat precies aangleerd wordt.

Maar ik snap het eerlijk gezegd nog niet. Je beweert hier dat je 2 van je verzorgshetjes hebt leren zitten en liggen, maar je kan een andere verzorgpony niet eens een voetje leren geven Verward .

Maar kijk, die pony heeft het nooit geleerd, deze shets kennen het wel.

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 18:34

Maar weet iemand de uitleg van splagaat, berggeit en dame?

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 18:39

xKatleentjex schreef:

Volgens mij moeten we er gewoon niet meer op gaan reageren Nagelbijten / Gniffelen Hier zegt ze dat ze twee VZ shetlanders heeft die wat VD kunnen. En nu zegt ze dat die met het voetje een ander is. In een ander topic verteld ze ook dat de pony die geen voetje kan geven niet de pony is die aanvalt. Dus dat zou al een vierde verzorg shetlander zijn. Maar aangezien ze hier zegt dat ze er maar twee heeft. Klopt het niet Vork

Maar goed: Ja knikken, Nee schudden, Kleedje uitrollen, Rits open en toe doen, Spagaat, Dame, Berggeit, rond je heen draaien en verwisselen van kant.
Er zijn genoeg site's die deze info wel geven. Kijk eens in de VD FAQ (die ik ondertussen al drie x heb gegeven) daar staan genoeg site's waar ze wel te vinden zijn.