Ik wil geen steigeren, bokken of trappen, want het zijn shetjes en die zijn eigenwijs
Dus ik ben bang dat ze zich daardoor dan gaan misdragen. De shets zijn 7 jaar en 14 jaar.PS: Wel netjes houden Alstjeblieft
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dus ik ben bang dat ze zich daardoor dan gaan misdragen. De shets zijn 7 jaar en 14 jaar.
. xKatleentjex schreef:Sommige paarden kunnen ook nee-schudden, ik weet alleen niet hoe dat precies aangleerd wordt.
Maar ik snap het eerlijk gezegd nog niet. Je beweert hier dat je 2 van je verzorgshetjes hebt leren zitten en liggen, maar je kan een andere verzorgpony niet eens een voetje leren geven.
xKatleentjex schreef:Maar ik snap het eerlijk gezegd nog niet. Je beweert hier dat je 2 van je verzorgshetjes hebt leren zitten en liggen, maar je kan een andere verzorgpony niet eens een voetje leren geven.
Hier zegt ze dat ze twee VZ shetlanders heeft die wat VD kunnen. En nu zegt ze dat die met het voetje een ander is. In een ander topic verteld ze ook dat de pony die geen voetje kan geven niet de pony is die aanvalt. Dus dat zou al een vierde verzorg shetlander zijn. Maar aangezien ze hier zegt dat ze er maar twee heeft. Klopt het niet