Eerlijk gezegd geloof ik nooit zo in dit soort dingen, maar nu ben ik op een punt aanbeland dat ik dit toch graag eens zou proberen....

Wie heeft ervaring met dit soort mensen en kan mij er iets over vertellen?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Aukie schreef:Eigenlijk weet ik wel hoe zijn karakter is, maar niet goed hoe ik ermee om moet gaan.
Heb net dat 50-vragen formulier ingevuld en er kwam uit dat hij vooral een houtpaard is en de omschrijving van het houtpaard past perfect bij hem! Verbazend....
Als je de omschrijving hebt gelezen, begrijp je wel waarom ik vaak moeite met hem heb en hulp zoek.
JoviBan schreef:Je zou het rijden voorlopig even uit je hoofd kunnen zetten en beginnen met grondwerk. Zie het als een nieuwe kennismaking, helemaal opnieuw beginnen samen. Vertrouwen opbouwen, leren luisteren en kijken naar je paard en communiceren met elkaar.
Aukie schreef:Ik heb er momenteel erg veel voor over om de problemen te achterhalen en indien mogelijk op te lossen.
Ik ben gemotiveerd genoeg, maar ik heb alleen financieel niet de middelen om maar vanalles te gaan proberen.
Ik weet niet eens precies wat voor mij het juiste traject is.
Als je mij denkt te kunnen helpen hoor ik het graag!