Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stado schreef:tja, ik zit nu met hetzelfde. Wat voor pony's heb je? Ik wil bij die van mij wel gaan proberen om de pony's voor in de trailer te zetten en de wagen erachter. Als je een schot maakt tussen de wagen en de pony's die je eruit kunt halen en kunt gebruiken als loopplankje door het deurtje (ik heb hele kleine pony's), dan lijkt het me ideaal. Maar de vraag is of het past en dan ook nog comfortabel is voor de pony's.
palousa_boy schreef:ivm de veiligheid van je pony's zou ik hier nog maar een keer goed over na denken..
als er iets aan de hand is, moet je altijd eerst je wagen uit je trailer halen voordat je bij je pony's kunt (of je hebt een voorlader natuurlijk)
ook als je een ongeluk krijgt, is er een kans dat je pony's weleens in aanvaring kunnen komen met je wagen.
xElienx schreef:bij mijn oude marathon/recreatie wagen paste het als ik hem op zijn achterkant kantelde.
(dat was in een 1,5 paards trailer)
Napie schreef:Een vrachtwagen is ideaal natuurlijk maar die kan je dan ook alleen maar gebruiken voor vervoer naar wedstrijden.
Ik zie mezelf er in ieder geval geen boodschappen mee doen (wel handig naar de Ikea) of mee naar mijn werk gaan
Napie schreef:Een vrachtwagen is ideaal natuurlijk maar die kan je dan ook alleen maar gebruiken voor vervoer naar wedstrijden. Ik zie mezelf er in ieder geval geen boodschappen mee doen (wel handig naar de Ikea) of mee naar mijn werk gaan