Eerst gaan we naar van den Brink, kijken voor een tweespantuig en dan in de middag gaat doerak aan het werk
. Ik verwacht niet veel problemen, aangezien hij al eens sporadisch voor de kar heeft gelopen en alle ins en outs van het slepen en het werk aan de lange lijnen kent. Maar toch blijft het spannend
.Met Rebel kan ik helaas nog niet beginnen. Ik heb nog steeds geen lekker bitje gevonden voor hem (op een bustrens na, maar dat lijkt me niet echt verstandig
) en daarnaast heeft Rebel nog wat moeite met halthouden. Dus eerst doerak en als hij goed loopt kan Rebel de kunst afkijken straks. Hopelijk heb ik tegen die tijd ook een kleine liverpool met tongvrijheid kunnen scoren voor Rebel en lost dat zijn bit-problemen op. Ik zal zaterdag verslag doen van doeraks kunsten
Ik wil trouwens starten in de bak, maar ik kreeg van een ervaren menner te horen dat ik beter kon starten op de weg. Dan kon doerak gewoon recht toe, recht aan blijven lopen en dat zou fijner zijn dan elke keer de bochten waarbij hij de lamoen tegen zich aangedrukt krijgt. Het klinkt opzich logisch, wat is jullie ervaring?