[AR] kleur wielen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

karlijn_s

kleur wielen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 20:09

hallo,

ik heb sinds kort nieuwe wielen voor mijn kar omdat ik deze zomer phc (power horse competition) ga rijden, harde wielen zijn daar namelijk verplicht.

ik heb tweede handse wielen gekocht en ze zijn oranje met blauw, en onze kar is blauw en hout met een gele bies. wat vinden jullie van deze kleurencombinatie, ik ben er nog steeds over aan het twijfelen of ik ze over laat spuiten.

zo was het eerst:

Afbeelding

copyright picturelifestyle

en nu is ie zo

Afbeelding

wat vinden jullie kan het ofniet?

naomi1

Re: kleur wielen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 20:21

Hoewel ik zelf niet zo van de felle kleuren ben, vind ik het zo op de foto best mooi. Een andere optie zo voor mijn helemaal blauw zijn. Het blauw van de wagen is donkerder dan de wielen, of niet?
Moeilijk idd.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 20:29

Het is misschien nog wel het mooiste om je biesjes oranje te maken, het oranje spreekt me namelijk (in combinatie met het hout) wel aan. Anders zou ik het oranje in dezelfde kleur als je biesjes verven.

Roxatte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 21:02

Het oranje van je wielen komt mooi overeen met de kleur van het hout. Misschien dat de kleur van de biesjes aangepast kan worden. Verder is de wagen er alleen maar mooier van geworden, frisser van kleur. Maarja, smaken verschillen.

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 22:03

Ben het met Sjonniej eens: of het biesje oranje maken, of het oranje van je wielen geel laten spuiten. Anders heb je veel verschillende kleuren aan je wagen, wordt het een beetje "druk" van...
Ik zou voor het eerste kiezen, vind dat oranje wel gaaf eigenlijk!
Vooral in de PHC.

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 07:41

Ik zou zelf de biesjes weghalenb.. als dit mogelijk is.. door ze over te schilderen met de kleur die het frame heeft.. Dat oranje staat wel lekker snel en flitsend.. maar met het biesje wordt het een beetje druk... Of je zou het biesje oranje moeten maken..

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 09:42

Je kunt het biesje ook nog blauw maken.

Ik vind het er wel stoer uit zien. Toen ik het las dacht ik : dat is geen gezicht .
maar het valt me alles mee.

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 13:50

Biesje weghalen Ja

karlijn_s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 17:09

het gele biesje oranje maken is geen optie want we rijden in de winter met een kleinere pony voor deze kar en dan moeten de luchtbanden er weer onder en daar zit ook geel in. tenzij ik natuurlijk die wielen ook oranje maak.

mischien het oranje geel maken, dat is ook wel lekker fel.