Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

JoyCiej007 schreef:Ik rijd ook mijn shet op een liverpool; bokkebitje werkte toch niet echt goed. Wel een liverpool met lichte tongboog/tongvrijheid.
Wat bedoel je met 'ik mende eerst op een gewoon stangetje'? Wat noem jij een gewoon stangetje?
Overigens; mijn liverpool is ook één maatje groter dan het enkelgebroken trensje voor ohz
Edit: Foto's van zowel mijn shet met bokkebitje als liverpool staan op mijn profiel
Garmana schreef:JoyCiej007 schreef:Ik rijd ook mijn shet op een liverpool; bokkebitje werkte toch niet echt goed. Wel een liverpool met lichte tongboog/tongvrijheid.
Wat bedoel je met 'ik mende eerst op een gewoon stangetje'? Wat noem jij een gewoon stangetje?
Overigens; mijn liverpool is ook één maatje groter dan het enkelgebroken trensje voor ohz
Edit: Foto's van zowel mijn shet met bokkebitje als liverpool staan op mijn profiel
een ongebroken trens

haha. Miscommunicatie. Volgende keer kun je beter het stukje waar je op reageert in de quote vetgedrukt maken, dan voorkomt dit soort misverstandjes