Christ bareback riding pad

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

katrien214

Christ bareback riding pad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 19:53

Via de zoekfunctie heb ik niet veel kunnen vinden...

Heeft iemand ervaring met de Christ bareback riding pad? De standaard of premium versie? Blijft de pad goed liggen? En gebruik je hem met of zonder beugels? Op de site van Christ staat namelijk dat je een halve boom kan kopen en zo met beugels kan rijden. Zit de pad lekker?
Als je een andere pad beter/ fijner vindt hoor ik het graag!

Vandaag heb ik voor het eerst gereden met een geleende pad en het was echt een verademing. Mijn zadel en paard zijn al meerdere keren nagekeken en alles zou goed moeten zijn. Maar vandaag bleek, na maanden met alleen maar problemen, dat mijn paard gewoon een hekel aan zadels heeft.

Pellie

Re: Christ bareback riding pad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 23:14

je bedoelt die lamsvellen?? die heb ik iig wel gehad, perfect ding, alleen niet voor mijn rug

deze -> klik

ik heb hem toen ook via duitsland gekocht, dat was een stuk goedkoper.

katrien214

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 12:48

Ja ik bedoel inderdaad die pad.

Is de pijn in je rug begonnen toen je hiermee ging rijden of had je altijd al last? Mijn rug is namelijk vrij gevoelig en het zou niet fijn zijn als ik weer last zou krijgen.

bolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:52

Heb hem ook, ook te koop. Gebruikte hem op mijn arabier. Zat zo lekker, reed met beugels voor opstappen en beetje steun. Hij lag perfect en bleef super liggen. Helaas is mijn paardje overleden en heb ik nu een shet waar die veel ste groot voor is. Een boom erin is niet lekker voor het paard

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 14:17

nee hoor, ik heb eeuwig last van mijn SI gewricht, ik heb gewoon wat meer steun nodig met rijden, dan dat dit velletje me kon geven Ja

katrien214

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 21:52

bolletje, wat is de vraagprijs van de pad? (via pm)

Pellie, bedankt voor je antwoord.

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 20:58

Hoi katrien,

Ik heb sinds 4 dagen een christ bare back pad. Ik heb m gekocht van bolletje. (dus die heeft m niet meer)

Ik vind m super! Zit lekker zacht,m de wrongen voor je benen geven wel wat extra steun.

Ik ging lekker hard in galop, teugels lang en ik hield me vast aan de lus voor het zadel. Extreem relaxed!

beugels zal ik er nooit aanhangen.

De pad ligt stil en heeft niet geschoven.

wat ik minder vind aan zonder zadel rijden is dat ik dan een natte kont krijg van het paardenzweet, en al die haren in mijn rijbroek gaan kriebelen. daar werkt dit goed tegen, ik zat ook heerlijk op die schapevacht. Ook bengelen mijn benen met de christ pad minder.

groetjes van anne