Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
) en als ik helemaal in het stille bos ben, de zandpaden op, dan gaat zelfs soms nog de mp3 speler zachtjes in. Heerlijk genieten, maar wil niet zeggen dat ik onderweg niet dressuurmatig bezig ben.
Vaak hebben we dan ook wel pauze's tussendoor, veel stapwerk tussendoor, en laatst was ik om 11 uur uit de weide vertrokken, en was stipt om 6 uur weer terug.
Grappig dat je dat eigenlijk direct al aan ze kan merken qua gedrag etc.
1 kilo voor een shet vind ik wel hééél erg veel hoor, ookal werken ze nog zo hard.
Ik merk ook vaak bij anderen dat teveel voer echt nergens voor nodig is.. Je paarden worden er veel te heethoofdig van.. Ik heb heel de winter bijna alle weekenden nog gereden.. vrijwel brokloos.. Nu ik met het betere weer ook meer ga rijden.. krijgt mijn pony natuurlijk ook meer voer..
Napie schreef:Nu krijgen ze een kwart kilo. Het verschil was zo snel merkbaar. Het verschil van te hete pony's waarmee het constant een gevecht was naar pony's die lekker voorwaarts zijn maar ook heerlijk aan het lange leidsel stappen. Ik had niet gedacht dat dat nog mogelijk was.