[AR] netjes voor in de paardenstaart

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marjoleinft

netjes voor in de paardenstaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 20:01

ik ben net begonnen met mennen met mijn paard en die zwiept heel veel met dur staart en dan komt dur staart over de leidsels heen ik heb gehoort dat er speciale netjes te koop zijn maar waar kun je die kopen gr marjolein

lanouska

Re: netjes voor in de paardenstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 20:11

hoe bedoel je een netje

mijn paard sloeg ook met enige regelmaat de staart over me leidsels hier voor heb ik een verlengde culeron gekocht dat is een culeron met een recht stukje ijzer er aan waar leer om heen zit en 2 riemjes voor om zijn staart dan kan het paard zijn staart niet zo hoog optillen en dus ook niet over je leidsels slaan
Afbeelding

dit heb ik gekocht via internet bij letty's design

marjoleinft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 20:12

okee dank je

marjoleinft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 20:21

maar je hebt toch ook netjes wand vind dit een beetje duur Bloos

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 20:36

marjoleinft schreef:
maar je hebt toch ook netjes wand vind dit een beetje duur Bloos

Ik heb werkelijk waar nog nooit gehoord van 'netjes' om te voorkomen dat je paard zijn staart over de leidsels kan brengen...

Letty's design is inderdaad soms vrij prijzig, je zou ook bij een ruitersportzaak bij jou in de buurt kunnen informeren naar een verlengde culeron.

Maarja; in veiligheid moet je nu eenmaal investeren; mennen is een dure sport/hobby/bezigheid....

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 21:01

Ík zou me eerst afvragen waarom ze zoveel met haar staart zwiept ? Als het een keer voorkomt dat kan, maar elke keer staartzwiepen lijkt mij in dit tijdperk nog zonder veel vliegen eerder een vorm van protest...
Zou je niet beter daar het eerst kunnen zoeken i.p.v de staart vast te hangen/zetten ?

Overigens ken ik ook geen netjes daarvoor, wel die verlengde culerons idd die hoerboven staat

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 21:06

Haar Staart.
Mijn leidsels
Dur is geen bestaand woord.
Eerst even op jullie taalgebruik wijzen, want goed taalgebruik zorgt ervoor dat je serieus wordt genomen.

Puur verzet zoveel staartzwiepen, dus eerst naar de oorzaak op zoek gaan.

Eventueel wat hoger gaan zitten.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 22:02

ochja; niet aan gedacht inderdaad, maar is wel zo, als ze het vaker doet kan het inderdaad vorm van protest zijn... dus eerst even naar oorzaak zoeken Knipoog

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 22:18

Ideal heeft ze ook, paar tientjes goedkoper als bij Letty en net zo effectief.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 23:28

Albertine_N schreef:
Ideal heeft ze ook, paar tientjes goedkoper als bij Letty en net zo effectief.

Ik vind Letty zowiezo duur hoor.... zullen vast wel kwalitatief goede spullen zijn, maar er staan werkelijk waar bitten op van in de hónderden euro's.... dure tuigonderleggers, alles is daar zo'n beetje duur. Is die kwaliteit nou echt zó geweldig, dat het zo duur is? Knipoog

Marmot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 00:21

Letty is inderdaad duur, maar ze heeft er echt verstand van en daardoor koop je zelden verkeerd. Dat is nl het allerduurste...
En het zijn kwalitatief goede spullen, maar als je iets niet vaak gebruikt is dat uiteraard minder belangrijk.

Maar ik heb ook nog nooit van een staartnet gehoord. Een zwiepende staart is wel link, je kunt niet meer sturen. Dus tot dat je het opgelost hebt inderdaad je handen hoog houden.

Einam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 17:33

Marmot schreef:
Letty is inderdaad duur, maar ze heeft er echt verstand van en daardoor koop je zelden verkeerd. Dat is nl het allerduurste...

Niks ten nadele van Letty hoor, ze geeft prima advies en service, maar bij haar betaal je altijd de 'hoofdprijs'

Bijvoorbeeld de casco helmen, bij letty kosten die dingen enige tijd geleden 129,95 terwijl je dezelfde helmen ook regelmatig voor 99,95 in de winkel zag en zelfs voor 89,95 op internet.
Dat scheelt toch wel erg veel voor exact hetzelfde product.

Wat betreft netjes voor in de paardenstaart, nooit van gehoord (tenminste niet voor paarden Knipoog )

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 17:43

Einam schreef:
Marmot schreef:

Niks ten nadele van Letty hoor, ze geeft prima advies en service, maar bij haar betaal je altijd de 'hoofdprijs'

Bijvoorbeeld de casco helmen, bij letty kosten die dingen enige tijd geleden 129,95 terwijl je dezelfde helmen ook regelmatig voor 99,95 in de winkel zag en zelfs voor 89,95 op internet.
Dat scheelt toch wel erg veel voor exact hetzelfde product.

Wat betreft netjes voor in de paardenstaart, nooit van gehoord (tenminste niet voor paarden Knipoog )

Ben ik het mee eens. Letty heeft super goede spullen, geen rotzooi van flutkwaliteit, maar ja, in vergelijking betaal je érg veel, óók voor dingen die je precies hetzelfde ergens anders kan kopen, maar die wel een stuk goedkoper zijn dan Letty Knipoog

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 17:45

Bedoelt je niet gewoon een bandage? Ziet eruit als een netje. Met een beetje fantasie...

Einam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 17:47

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 17:48

Jahhhhh die wil me poownie met pareltjes Haha!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 17:48

Albertine_N schreef:
Bedoelt je niet gewoon een bandage? Ziet eruit als een netje. Met een beetje fantasie...

Clown Vork Naja, ben best wel een fantast, maar sorry, in een staartbandage zie ik geen 'netje' Tong uitsteken

Die van Einam echter komt meer in de buurt Tong uitsteken Hahaha, ik zie die van mij al helemaal lopen met zo'n mensenhaarnetje compleet met strik Tong uitsteken
Edit: en pareltjes inderdaad, A10

Einam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 17:51

Misschien een nieuw idee voor Letty Tong uitsteken

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 17:53

Einam schreef:
Misschien een nieuw idee voor Letty Tong uitsteken

En daar dan €120,= voor vragen Haha! Clown