[AR] dressuur/vaardigheid

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sumic

dressuur/vaardigheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-07 10:43

Ik heb een span jonge welsh ponies van 3 en 4 jaar oud. ze staan nog maar net samen voor de wagen en doen het erg goed en zijn erg braaf. Nu wilde ik komende de zomer een paar dressuur/vaardigheids wedstrijdjes rijden. niet te veel ik wil rustig beginnen mijn lieverds moeten eerst wat ervaring opdoen. Nu wilde ik eigenlijk nog niet voor de knhs starten, kan ik dan toch deze wedstrijdjes als recreant rijden of gaat dat niet? zijn er anders ook oefen- dressuur en vaardigheids wedstrijden omgeving gelderland? Volgend jaar wil ik wel 'echt' gaan meedoen Dromen is de bedoeling. Ik ben al lid van een menvereniging en volgend jaar wil ik dus ook lid worden van de knhs.

groetjes suzanne

Sjonniej

Re: dressuur/vaardigheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 11:31

In principe kan je alleen bij je eigen vereniging meedoen als recreant. Dus ik weet niet of jouw vereniging deze wedstrijden organiseerd?
Anders is het het overwegen waard om meteen een startkaart aan te vragen als je denkt dat je pony's er klaar voor zijn. Of anders kan je misschien lid worden van een club waar ze wel veel van deze wedstrijden organiseren.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 11:53

Hier in de buurt kan je veel als recreant starten.

Als je op startlijsten.nl kijkt word het ook vaak aangegeven of je als recreant mee kan doen of niet.

klijnliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 17:52

Je moet gewoon bellen naar die verenigingen vaak hebben ze de lijst niet vol en vullen ze graag hun programma met recreanten.