Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liberty schreef:Ik heb nu de klasse 3 proef in de goede afmetingen gereden en het is een erg fijne proef om te rijden
Sjonniej schreef:Minder verzamelen? Het is klasse 3 toch, dan zou verzamelen ondertussen bijna een eitje moeten zijn. Ik heb hem niet goed bekeken, alleen overgetypt, maar volgens mij is het goed te doen met de verzameling.
Ik heb van de week de klasse 2 proef gereden, heerlijk. Voor je het weet ben je klaar, je blijft de hele tijd lekker bezig, geen 5 minuten stappen.
klijnliesje schreef:Liberty en de galop ook goed bevallen?
Wij gaan voor de 1e keer in Horst Kl4 rijden galop en 50% verzameld en weer strek en weer heen en weer terug, en ja met een hete jongen komt er wel eens wat stoom uit zijn oren.
Ben nu aan het longeren om hem te leren op de stem terug te komen gaat echt super.
Alles goed gegaan in Heukelom met iedereen....vertel....
liberty schreef:Vind de verzamelde draf niet storend. maar wij hebben dan ook weer galop he, S-zanne heeft het over een 2span proef denk ik. Vind wel dat de gebroken lijnen, en dan daarna aangalopperen en volte wel dicht op elkaar zitten maar het is te doen.