Vandaag op de natuurlijke toer geweest

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Vandaag op de natuurlijke toer geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-07 16:14

Ik ben zelf helemaal geen natural oid, maar doe alles lekker op mijn eigen manier.

Zo ook vandaag.
Ik ben heerlijk het bos in geweest, lekker zonder zadel met een touwhalstertje. Mijn pony is heerlijk op zit te sturen en mijn stem gebruik ik voor de laatste verfijning. Ik had m'n armen en benen wel thuis kunnen laten Clown .

Gewoon heerlijk, ongedwongen het bos door, huppeltje een boom stammetje over, zo een slootje in. En dat terwijl mijn pony echt niet altijd even makkelijk is (zeg maar gerust een dominante kattige merrie), maar wel echt mijn maatje Lachen.

Achterom

Re: Vandaag op de natuurlijke toer geweest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 17:00

Klinkt goed Lachen
Maar zonder benen lijkt het me toch lastig zitten hoor Haha! Knipoog

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 23:23

Zo lekker bezig geweest dus Haha! Heel gaaf Ja Vaker doen Ja

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-07 19:52

Deze muts is zo braaf en op mij gericht. Ze kan wel eens wat spoken, maar weet ook precies waneer het genoeg geweest is.

Maar dit 'natural paardje' (die ook ijzerloos met een dikke vacht loopt) zet ik net zo makkelijk rondom in de beschermers en dergelijke voor de wagen om op wedstrijd te gaan Knipoog.

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 13:54

wat heerlijk om zo zorgeloos te rijden!

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 23:55

Ik ken het TS,héérlijk is dat he.Vooral als je ervoor een paard had dat ABSOLUUT niet wou gaan wandelen er nu wel van geniet!

Alleen een huppeltje zie ik niet zitten Bloos Zeker niet op de mijn aangezien die een hoge schoft heeft

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 16:48

Haha, dat huppeltje, die van mij is gelukkig erg rond Knipoog. Wel aan 1 kant helemaal blind, dus ziet geen diepte. Dus over een takje (van 5 cm dik Tong uitsteken) word wel een huppeltje gemaakt terwijl het eigenlijk niet meer voorsteld dan balkjes draven.

Pony is het gewone rijden helemaal zat door haar dikke buik(is over ong 1,5 maand uitgeteld), maar vind dit wel nu prachtig om te doen (terwijl ze er normaal echt niets aan vind). Rare pony, met rare hormonen Tong uitsteken. Maar heb er nog 2 staan waar ik dit zo mee kan doen (waaronder mijn sulletjes-hengst).

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 11:09

Ik vind het maar knap hoor.. ik ga dus echt niet zonder zadel het bos of duin in.. echt no way... maar het lijkt me wel heerlijk!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 22:08

Met deze pony ging ik al het bos in toen ze net een week zadelmak was en ik er voor de 3e keer op ging (toen wel met zadel, hoofdstel en daaronder halster). Deze muts is echt mijn maatje voor het leven Lachen.

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:24

ikke ook, ik heb mijn pony zelf ingereden, en ik zat na een week onder het zadel ook in het duin.. alleen naar mate ze ouder word ziet ze ook meer spoken.. we hebben nu het fenomeen nieuw groeiende varens langs het ruiterpad... er gaaf want daar springen natuurlijk kabouters uit! ik vertrouw haar 100% alleen wel met zadel..

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 13:08

Mijn muts kan ook zo heerlijk mutsen..
En daar kan ik eigenlijk ook alles mee.
Maar zonder zadel vind ze niet prettig, dan gaat ze bokken.. En ik zit niet zo stevig zonder zadel.. Knipoog
En mag van mn pa niet zonder hoofdstel de dam af.. Dus die vlieger gaat voor mij helaas niet op.

Maar het lijkt me heerlijk!